اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۳۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - 11 September 2022
مدیرعامل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق آبی خوزستان، از آغاز بهینه‌سازی دومین واحد نیروگاه برق‌آبی سد دز خبر داد.
آغاز بهینه‌سازی واحد 2 نیروگاه برق‌آبی سد دزبه گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)،‌ "سید مهران اسدی" با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به کسب نتایج مطلوب از عملیات بهینه‌سازی نخستین واحد نیروگاهی دز (واحد شماره 4) و محیا شدن سایر شرایط با هماهنگی های انجام شده معاونت سد و نیروگاه‌های سازمان آب و برق خوزستان و شرکت تولید و بهره‌برداری سد و نیروگاه دز با مدیریت شبکه برق کشور، واحد شماره 3 به‌عنوان دومین واحد جهت بهینه‌سازی از مدار بهره‌برداری خارج شد.

وی افزود: در این راستا با استفاده از ابزارهای پایش وضعیت کارگروه تخصصی CM کلیه پارامترهای دمایی، ارتعاشی و صوتی را قبل از غیر فعال شدن واحد اندازه گیری و ثبت کردند تا با نتایج حاصله از این واحد در شرایط پیش از دمونتاژ سعی در ارتقای کیفی کار صورت پذیرد.

وی در پایان گفت: مطابق با نیازهای تولید شبکه برق کشور و تاکید مدیریت ارشد وزارت نیرو و سازمان آب و برق خوزستان، تمامی منابع انسانی و امکانات در جهت راه‌اندازی واحد بهینه سازی شده در پایان اردیبهشت سال آینده به کار گرفته خواهد شد، تا با زمان بندی فشرده و تامین نقدینگی لازم ، انشالله این مهم محقق شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: