اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۳۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۱ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - 22 August 2022
در شرکت برق منطقه ای تهران برگزار شد؛
به مناسبت فرا رسیدن سالروز بازگشت ازادگان به میهن اسلامی همایش تجلیل از آزادگان برق منطقهای تهران با حضور مدیرعامل شركت درسالن همایش های ساختمان ستادي برگزار شد.
همایش تجلیل از آزادگان سرافرازبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پايگاه خبري برق منطقه‌‌اي تهران (تابش)؛ «دکتر قراگوزلو» طي سخناني در اين همایش، ضمن تبریک و قدردانی از آزادگان عزتمند، افزود: این عزیزان بزرگترین پشتوانه نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند و تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم به اندازه قطر های کوچک، رشادت ها و شجاعت های این بزرگواران را جبران کنیم.

حجت الاسلام قرنفلی مشاور مدير عامل در امور فرهنگي شركت، صبر و مقاومت آزادگان را ریشه در واقعه کربلا و صبر حضرت زینب سلام الله دانسته و اظهار داشت: با غیورمندی این عزیزان رزمنده ما در جنگی نابرابر اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان از دست برود و در حال حاضر ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم .

محمد زاده مشاور امور بانوان نيز نهادینه شدن تربیت و فرهنگ شهید پروری را درخانواده های این مرز و بوم ستودني دانست و ادامه داد : رنج مشترک شما و خانواده های صبورتان توفیق الهی بزرگی بوده است که به یقین پاداشی فراتر از مادیات برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

گفتني است در اين نشست عنايتي مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران، قرنفلي مشاور مدیرعامل در امور فرهنگی ،هادی نژاد رئیس بسیج برق تهران و محمدزاده مشاور امور بانوان حضور داشتند.

در پایان مراسم و پس از شنیدن درخواست ها و پیشنهادات این عزیزان، با اهداء لوح تقدير از آنها تجلیل به عمل امد .
نام:
ایمیل:
* نظر: