اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۳۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - 20 August 2022
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، از اتمام عملیات اجرایی خط اصلی شبکه جمع آوری فاضلاب قسمتی از شهر کوهدشت خبر داد و گفت: با تکمیل طرح فاضلاب 10 هزار نفر از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.
احداث خطوط اصلی شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر کوهدشت در استان لرستانبه گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو ، "حمیدرضا کرم‌وند" با بیان اینکه برای اجرای این خط بیش از 90 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است، افزود: با تکمیل و اجرای 15 هزار متر دیگر از شبکه فرعی فاضلاب منطقه امکان بهره‌برداری برای جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: برای تکمیل شبکه فرعی جمع‌آوری فاضلاب شهر کوهدشت به اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال نیاز است، اضافه کرد: در حال حاضر تعداد مشترکان فاضلاب در سطح استان 285 هزار بوده که از این تعداد 12 هزار و 825 مشترک متعلق به شهر کوهدشت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در پایان تأکید کرد: يکي از مهم‌ترين مسائل در حوزه مديريت شهري، جمع‌آوري و انتقال فاضلاب به شکل اصولی و بهداشتی است و حفظ محيط‌زيست، ارتقای بهداشت جوامع شهري و عوامل مختلف از جمله ضرورت‌هايي است که منجر به احداث شبکه‌ها و تأسيسات فاضلاب شهري شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: