اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۳۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۲۸ تير ۱۴۰۱ - 19 July 2022
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران خبر داد:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران از بهره برداری از خط انتقال و ایستگاه پمپاژ آب شهرک صنعتی شهید سلیمانی برای انتقال پساب تخصیصی از تصفیه خانه مسکن مهر صفادشت تا بهمن ماه امسال خبرداد.
بهره برداری از خط انتقال و ایستگاه پمپاژ آب شهرک صنعتی شهید سلیمانیبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی تهران، سعید صادقی افزود:تامین آب به ۳ صورت یعنی منابع آب های زیر زمینی، پساب تصفیه خانه های شهری و انشعاب آب شرب انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۴ لیتر از منابع زیر زمینی به ما تخصیص داده شده که ۴ لیتر آن از چاه تامین می شود،گفت: همچنین ۶۰ لیتر از پساب های شهری تامین می‌شود که تا بهمن ماه امسال خط انتقال و ایستگاه پمپاژ به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران اضافه کرد: ۱۵ لیتر آب نیز از شرکت آب و فاضلاب غرب تهران خریداری کرده ایم که در انتهای تیرماه امسال وصل خواهد شد.

وی ادامه داد: برای این میزان آب شرب ۳۹ میلیارد تومان باید پرداخت کنیم که ۳۰ میلیارد آن پرداخت شده و ۹ میلیارد  آن تا پایان تیرماه و پس از برقراری انشعاب مربوطه پرداخت خواهد شد.

صادقی گفت: همچنین شبکه توزیع آب در مرحله تست و بهره برداری است، این شبکه با ۴ لیتر بر ثانیه تغذیه می شود و در آینده ۱۵ لیتر به آن اضافه خواهد شد، طول این شبکه توزیع  ۲۵ کیلومتر است و در مدت یکسال توسط پیمانکار مربوطه ساخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به اجراي همزمان شبکه هاي 20 كيلو ولت و روشنایی شهرك، افزود: در این شهرك با صرف هزينه اي بالغ بر 21 ميليارد تومان، ۴۰ کیلومتر شبكه روشنایی، ۳ عدد برج روشنایی با ارتفاع ۲۵ متر و ۲۹ کیلومتر شبکه ۲۰ كيلو ولت اجرا شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: