اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۲۵ تير ۱۴۰۱ - 16 July 2022
نوش آبادی:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: استفاده از سانتریفیوژهای پیشرفته در فردو حق طبیعی کشورمان بوده و در چارچوب قوانین است.
استفاده از سانتریفیوژهای پیشرفته حق طبیعی ایران استبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از خانه ملت، حسین نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به بزرگنمایی برخی رسانه های غربی نسبت به آغاز غنی‌سازی با سانتریفیوژهای پیشرفته در فردو، گفت: تمامی اقدامات هسته ای جمهوری اسلامی ایران تحت نظارت و اشراف دوربین های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.

نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع ایران اسلامی همواره بر اساس مقررات و قوانین بین المللی برای استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای اقدام کرده است.

وی ادامه داد: رسانه ها و سران کشورهای غربی به خوبی می دانند ایران هیچ موضوع پنهانی در حوزه هسته ای ندارد لذا موضوع گیری های اخیر نسبت به استفاده از سانتریفیوژهای پیشرفته در راستای زیاده خواهی و خودخواهی آنها محسوب می شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با یادآوری اینکه ایران به دلیل بدعهدی غربی ها نتوانست از مزایای برجام بهره مند شود، افزود: در واقع غربی ها انتظار دارند کشورمان دست روی دست بگذارد و هیچ اقدامی برای توسعه و بهره مندی از انرژی صلح آمیز هسته ای انجام ندهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که استفاده از سانتریفیوژهای پیشرفته در فردو حق طبیعی کشورمان بوده و در چارچوب قوانین است.
نام:
ایمیل:
* نظر: