اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۲۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 03 May 2017
با حضور وزیر نیرو انجام شد
با حضور وزیر نیرو، همزمان کلنگ سه پروژه احداث تصفیه خانه اضطراری آب شهر یاسوج، پروژه آبرسانی به تنگ شهر مادوان از تنگ کبوتری و پروزه تصفیه خانه فاضلاب شهر سی سخت با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

کلنگ زنی سه طرح آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد

سرویس اقتصاد ی عصرپرس: با اجرای این طرح علاوه بر صیانت از محیط زیست و پیشگیری از ورود فاضلاب خام به رودخانه‌ها امکان استفاده بهینه از پساب‌های فاضلاب برای مصارف آبیاری فضای سبز فراهم خواهد شد.

به گزارش عصرپرس از پاون، سیدعلی لدنی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این سه پروژه نقش موثری در تامین آب شرب و تصفیه فاضلاب سسه شهر یاسوج، مادوان  سی سخت دارد اظهار کرد:  در مجموع بیش از 270 میلیارد ریال برای احداث این سه پروژه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروژه های تصفیه خانه آب شرب یاسوج و آبرسانی به شهر مادوان از محل سفر ریاست جمهوری به استان تامین اعتبار شده اند بیان کرد:  بیش از 100 هزار از مزایای آن بهره  خواهند برد و تحت پوشش  قرار خواهند گرفت.

لدنی نژاد زمان اجرای  پروژه  تصفیه خانه آب شرب شهر یاسوج و آبرسانی به شهر مادوان  را به ترتیب 12 و 6 مه عنوان کرد و گفت: با تکمیل این پروزه های مهم اهالی شهر های یاسوج و ماداون از آب رودهای بشار و مهریان بهره خواهند برد.

وی با اشاره  به احداث طرح تصفیه خانه فاضلاب سی سخت نیز یادآور شد:  در این احداث این تصفیه خانه از مدرنترین روش تصفیه یعنی تصفیه بیولوژیک فاضلاب به روش رشد تلفیقی استفاده خواهد شد.

وی مدت زمان اجرای این پروژه را نیز 6 ماه عنوان کرد و گفت: دبی خروجی این تصفیه خانه 1200 متر مکعب در شبانه روز خواهد بود./

کلنگ زنی سه طرح آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد

نام:
ایمیل:
* نظر: