اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۲۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۴ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - 15 June 2022
رييس پارك نوآوري و فناوري نفت و گاز به مناسبت 24خردادماه سالروز افتتاح رسمي پارك نوآوري و فناوري نفت و گاز، گفت: امسال كه مزين به سال "توليد، دانش بنيان و اشتغال آفرين" شده يك فرصت طلايي در اختيار زيست بوم فناوري و نوآوري صنعت نفت قرار گرفته است تا در نخستين سال قرن جديد و در گام دوم انقلاب اسلامي حركت به سمت دانش بنيان شدن صنعت نفت را شتاب بخشد.
شتاب به سمت دانش بنيانی شدن صنعت نفتبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، محمد اسماعيل كفايتي رييس پارك نوآوري و فناوري نفت و گاز به مناسبت 24خردادماه سالروز افتتاح رسمي پارك نوآوري و فناوري نفت و گاز است، در پیامی نوشت: باسلام  و صلوات به روح پرفتوح و پاک بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی که در امتداد راه انبیاء الهی و امامان معصوم علیهم السلام  گام برداشت و همچنین درود می فرستیم به ارواح طیبه شهدای جنگ تحمیلی و مدافعین حرم که بر زمین افتادند تا ما نیافتیم.

 و آرزوی طول عمر با برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی بنیانگذار مباحث عمیق دانش‌بنيان در کشور که همیشه با بیانات  گهر بارشان حامی علم و دانش  و فناوری و نوآوری  بوده اند. 

امروز 24 خردادماه  روز  افتتاح رسمي پارك نوآوري و فناوري نفت و گاز است.در يك سال گذشته، پارك فراز و نشيب هاي متعددي را  پشت سر گذاسته است كه هيچ يك از آنها پارك را ازعمل به وظايف و مسئوليت هاي خود محدود نكرده است. 

امسال نيز كه مزين به سال "توليد، دانش بنيان و اشتغال آفرين" شده يك فرصت طلايي در اختيار زيست بوم فناوري و نوآوري صنعت نفت و گاز کشور  قرار گرفته است تا در نخستين سال قرن جديد و در گام دوم انقلاب اسلامي حركت به سمت دانش بنيان شدن صنعت نفت و گاز و پتروسیمی و پالایش را شتاب بخشد و این مهم میسر نمی شود  مگر با همگرایی و عزم عمومی. 

 اینک که پارک نوآوری و فناوری نفت لحظات حساس و دوران راه اندازی خود را سپری می‌کند از كليه ي ذي ربطان، كارآفرينان، انديشمندان، اساتيد دانشگاهي، نخبگان و مديران بخش هاي دولتي و خصوصي دعوت مي نمايد تا با مشاركت و هم افزايي پارك را در تحقق ماموريت هاي خود ياري نمايند.

روابط عمومی پارک همچنین از زحمات و تلاش هاي خالصانه كليه ي همكاران پارك، حمايت هاي دلسوزانه مديران ارشد اركان مختلف وزارت نفت، بویژه مقام عالی وزارت جناب آقای اوجی و مدیر عامل محترم شرکت ملی نفت جناب آقای دکتر خجسته مهر و معاون محترم پژوهش و فناوری جناب دکتر زیدی فرد و سایر معاونین گرامی و همچنين برخی مديران شركت هاي دانش بنيان و فناور حامی پارک نهایت تشکر و قدردانی را به عمل می آورد.

درپایان لازم به ذکر است پارک فناوری و نوآوری ضمن تعهد به تمامي آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمامي تلاش‌های خود را جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری حفظه الله و دانش بنیان شدن صنعت نفت و بویژه تحقق شعار سال و اهداف دولت سيزدهم و رئیس جمهور محترم خواهد نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: