اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۸ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - 12 June 2022
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش های مجاهدانه وزارت بهداشت برای مهار کرونا و همچنین صفر شدن آمار فوتی گفت: این سیاست دولت سیزدهم ستودنی است.
تلاش های مجاهدانه وزارت بهداشت برای صفر شدن آمار فوتی کرونا ستودنی استبه گزارش عصرپرس:حجت‌الاسلام والمسملین حسین جلالی نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصرپرس با اشاره به اعلام خبر صفر شدن فوتی کرونا از سوی دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: تلاش های مجاهدانه دولت سیزدهم و وزارت بهداشت برای مهار کرونا و همچنین صفر شدن آمار فوتی قابل تقدیر و تشکر است.

وی افزود: خبر صفر شدن آمار فوتی کرونا برای ما بسیار خوشحال کننده بود و قدردان زحمات همه مسئولین نظام سلامت، کادر درمان وزارت بهداشت و دولت هستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید تلاش کرد تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دیگر آن روزهای سخت و سیاه به کشور باز نگردد.

حجت الاسلام جلالی افزود: در ابتدای شروع کرونا شاهد بودیم که دولتهای غربی به خصوص آمریکا از ورود ماسک به ایران به بهانه تحریم جلوگیری می کردند.

وی افزود:  با آغاز به کار دولت سیزدهم نه ‌تنها تولید واکسن در داخل به طور جدی دنبال شد بلکه واردات واکسن هم صورت گرفت. 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  با واردات واکسن از کشورهایی همچون روسیه و چین شاهد واکسینه کردن مردم بودیم و از طرف دیگر با راه اندازی ۶ مرکز تولید واکسن امروز به اندازه کافی واکسن در داخل تولید و حتی صادر هم می شود.

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای غربی و حتی آمریکا همچنان درگیر آمار بالای ابتلا و فوتی کرونا هستند، گفت: امروز به دلیل اعتماد به توانمندی ها و متخصصان داخلی شاهد مهار کرونا در کشور هستیم.

وی تصریح کرد: این موقعیت و موفقیت ایران مدیون زحمات مسئولین وزارت بهداشت، کادر درمان و به خصوص دولت سیزدهم است.

دکتر عین اللهی وزیر بهداشت برای دومین بار روز جمعه  20  خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: