اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۲۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - 08 June 2022
وزیر راه و شهرسازی:
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: بررسی‌ها درباره علت وقوع سانحه قطار مشهد به یزد به زودی تمام خواهد شد و نتیجه آن به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.
تیجه بررسی‌ها درباره علت سانحه قطار مشهد به یزد به زودی اعلام می شودبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با بخش خبری ۱۴ شبکه یک سیما، با عرض تسلیت به بازماندگان سانحه قطار مسافربری مشهد به یزد، گفت: این حادثه در ساعت ۵:۲۳ دقیقه بامداد امروز ۱۸ خردادماه به وقوع پیوسته است.

قاسمی اضافه کرد: بر اساس آمار اولیه این قطار ۳۸۲ نفر مسافر داشته است که تا این لحظه ۱۷ نفر اعلام فوتی داشته‌ایم که در بیمارستان بررسی می‌شود و ممکن است این عدد نهایی فوتی‌هایی این سانحه نباشد و بعد از تشخیص اورژانس به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

وی افزود: بررسی اولیه نشان می‌دهد که این سانحه بر اساس تصادم اتفاق افتاده است؛ با این وجود اعضای کمیسیون سوانح ریلی در حال حاضر در محل سانحه حضور دارند و در حال بررسی هستند تا علت دقیق این سانحه و مقصرینِ آن را مشخص و اشکالِ به وجود آمده در آن مسیر را بررسی کنند که انشاءالله این بررسی به زودی تمام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی در پایان این گفت‌وگوی کوتاه با رسانه ملی اطمینان داد که قطعا علت حادثه به استحضار ملت عزیز ایران خواهد رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: