اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - 30 May 2022
با تلاش بی وقفه یگان‌های امدادی مستقر در محل ساختمان فرو ریخته متروپل، بامداد امروز دو پیکر دیگر شناسایی، رهاسازی و به آرامستان آبادان منتقل شد.
شمار جانباختگان متروپل به ۳۱ نفر رسیدبه گزارش عصرپرس از استاداری خوزستان، صادق خلیلیان امروز دوشنبه 9 خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به شتاب بیشتر در عملیات جستجو و آواربرداری متروپل اظهار کرد: با ورود ماشین آلات سنگین به محل حادثه، عملیات جستجو و آواربرداری شتاب بیشتری گرفته است.

استاندار خوزستان در خصوص آمار جانباختگان حادثه متروپل عنوان داشت : دقایقی پیش پیکر یکی دیگر از جانباختگان حادثه از زیر آوار خارج شد و شمار جانباختگان این حادثه تلخ به ۳۲ نفر رسید.

وی افزود: ۳۷ شهروند نیز در این حادثه مصدوم شدند که فقط ۲ نفر از آنها برای ادامه مداوا به بیمارستان‌های اهواز اعزام و بستری هستند.

خلیلیان بیان کرد: عملیات جستجو تا کشف آخرین پیکر و تحویل به خانواده‌ها ادامه خواهد داشت و سپس عملیات آواربرداری با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد.

استاندار خوزستان در پایان گفت: رسانه‌ها اخبار و آمار جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل را از منابع رسمی منتشر کنند تا از شایعات جلوگیری شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان نیز افزود: تلاش برای یافتن مفقودین این حادثه دلخراش در هشتمین روز از ریزش ساختمان متروپل با تمام توان ادامه دارد و حضور تیم‌های جمعیت هلال احمر در منطقه تا پایان عملیات آواربرداری استمرار خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: