اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 14 May 2022
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفخیز جنوب اعلام کرد؛
علیرضا دانشی با اشاره به این که تولید ثروت و ایجاد ارزش افزوده مُستلزم به کار گیری صحیح دانش و فناوری است، اظهار داشت: ایجاد ارزش افزوده و زنجیره ارزش با به کار گیری صحیح دانش و فناوری در صنعت نفت مسئله بسیار مهمی است و تمام تلاش ها در این رابطه معطوف خواهد شد.
حمایت حداكثری مناطق نفتخیز جنوب از شركت های دانش بنیان و فناورخبرنگار- عزیزاله ولی زاده دلاور
به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس،علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفخیز جنوب در حاشیه بازدید از غرفه های شرکت های حاضر در بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ضمن ابراز خرسندی از حضور شرکتهای برتر دانش بنیان و سازندگان توانمند کشورمان در این نمایشگاه گفت: بستری مناسب ایجاد شده است تا در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین زمینه همکاری های بیشتر فراهم آید تا با سهیم کردن دانش و بهره گیری از توان فنی دارندگان فن آوری های نوین، تولید پایدار را در راستای دست یابی به اهداف خرد و کلان صنعت نفت تحقق بخشیم.

دانشی گفت: سرمایه گذاری در توسعه میادین، توسعه مخازن گازی مستقل، جلوگیری از گازسوزی و جمع آوری گازهای مشعل علاوه بر بازسازی و نوسازی تأسیسات فرآیندی از اولویت های اصلی مناطق نفتخیز جنوب است که عملی شدن آن منوط به توسعه تعامل با دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و سازندگان تجهیزات صنعت نفت می باشد.

وی با اشاره به افزایش حداکثری حمایت از شرکت های دانش بنیان افزود: با توجه به ظرفیت های بالای علمی موجود در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، این تعامل و همکاری ها نتایج قابل قبول تری به دنبال داشته و موجبات پایداری تولید را فراهم می آورد.

حمایت حداكثری مناطق نفتخیز جنوب از شركت های دانش بنیان و فناور

انعقاد 3 تفاهم نامه پژوهشی بین مناطق نفتخیز جنوب و پژوهشگاه صنعت نفت

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب 3 تفاهم نامه پژوهشی را با پژوهشگاه صنعت نفت دربیست وششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امضا کرد.

الحاقیه پروژه های تخصصی در حوزه های بالادستی و پایین دستی نفت و گاز شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با ارزش 1000 میلیارد ریال، تهیه مدل پیشرفته ژئوفیزیکی مخزن در میدان آغاجاری با ارزش بیش از 410 میلیارد ریال و شناسایی منشاء نفت های سطحی و ارائه راهکار برای جلوگیری از نشت نفت میدان آغاجاری با ارزش 268 میلیارد ریال سه تفاهم نامه می­باشند.

به گزارش عصرپرس، در این نمایشگاه که با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» طی روزهای ۲۳ الی ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود، بیش از یک هزار و ۲۰۰ شرکت ایرانی و خارجی حضور دارند.




خبرنگار:وجیهه مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: