اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 10 May 2022
وزیر کار اعلام کرد:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: افرادی که یارانه دریافت نکرده‌اند به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها مراجعه کنند. این سامانه در روزهای آینده راه‌اندازی می‌شود.
ثبت اعتراض به عدم دریافت یارانه در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌هابه گزارش عصرپرس ،« حجت الله عبدالملکی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: هموطنان عجله ای برای مراجعه به سامانه رسیدگی به اعتراض دهک بندی نداشته باشند این سامانه فعال است و درخواست ها را بررسی می کند اگر نیاز به اصلاح باشد انجام می شود.

وی تاکید کرد: به مردم اطمینان می دهیم، یارانه های معوق حتما پرداخت می شود و تمام مبالغ گذشته واریز می شود اکنون این مبلغ امکان برداشت وجود ندارد تا بعذ از اصلاح قیمت ها سخنگوی دولت اعلام کند. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ٢ دسته یارانه پرداخت شده است گفت: بخشی از آن برای عموم مردم به مبلغ ٣٠٠ هزار تومان بوده است و از این دوره پرداخت یارانه مبلغ ٣۵ هزار توما قسط وام یک میلیون تومانی کرونا کسر شده است و برای اقشار ضعیف جامعه ۴٠٠ هزار تومان واریز شده است.

وی گفت: ٢ نوع اعتراض نسب به یارانه است کسانی که یارانه دریافت نمی کنند و معترض هستد به سامانه هدفمندی یارانه ها مراجعه کنند که امروز در ستاد تنظیم بازار مطرح شد تا سامانه به زودی راه اندازی شود که در روزهای آینده اعلام می شود. 

عبدالملکی اضافه کرد: کسانی که اعتراض به دهک بندی ها دارند به سامانه حمایت زیر مجموعه وزارت کار  مراجعه کرده کنند.  از دیشب که فعال سازی سامانه اعلاک شد چندصدهزار نفر به سامانه مراجعه کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه صحبت ها به رشد اقتصادی در شرکت هلی زیر مجموعه تعاون اشاره کرد و گفت: در هفت ماه گذشته رکورد زنی خوبی در پتروشیمی و صنایع غذایی، صادرات شیر صوزت گرفت و شرکت شستا سال گذشته ٧٢ درصد افزایش تولید داشت. 

به گفته وی، موفقیت هایی در دولت سیزدهم در حوزه تولید رخ داده منجر به ثبت رکوردهای جدید شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: