اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - 23 February 2022
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با تکذیب محتوای یک توییت منتسب به استاندار مبنی بر برکنار نشدن سرپرست فرمانداری رفسنجان اعلام کرد: در پی برکناری سرپرست فرمانداری رفسنجان تا ساعاتی دیگر حکم سرپرست جدید این فرمانداری از سوی استاندار کرمان صادر می‌شود.
تکذیب یک توییت منتسب به استاندار کرمانبه گزارش عصرپرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، عباس تقی زاده افزود: بزودی حکم سرپرست جدید فرمانداری رفسنجان از سوی استاندار کرمان صادر می‌شود.

روز گذشته در پی رفتار نامناسب سرپرست فرمانداری رفسنجان با یکی از خبرنگاران، احمد وحیدی وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار کرمان، دستور عزل علی اکبر پورمحمدی را صادر کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، در اطلاعیه وزارت کشور که در زمینه عزل فرماندار رفسنجان صادر شده آمده است، گفتمان دولت مردمی و عدالت محور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ایجاب می کند که مدیران آن ضمن داشتن روحیه مردمی و جهادی، نسبت به تعامل و تکریم آحاد افراد جامعه اهتمام داشته باشند. همچنین انتظار می‌رود اصحاب رسانه بیش از پیش با رویکرد حرفه‌ای خود بویژه در طرح پرسش، مسئولان را در مسیر توسعه و پیشرفت کشور یاری دهند.
برچسب ها
کرمان ، وزیرکشور
نام:
ایمیل:
* نظر: