اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - 19 February 2022
موسوی:
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی فردا با حضور نماینده دولت و با محوریت ارز ترجیحی جلسه غیر علنی خواهد داشت.
جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی حذف ارز ترجیحی فردا برگزار می شودبه گزارش عصرپرس، سید نظام الدین موسوی در گفت وگو با خانه ملت خاطر نشان کرد: فردا مجلس شورای اسلامی با محوریت ارز ترجیحی، مسائل اقتصادی و بودجه جلسه غیر علنی خواهد داشت و پس از آن به صورت علنی تشکیل می شود.

وی افزود: در جلسه غیر علنی فردا روسای کمیسیون های اقتصادی مجلس سخنرانی خواهند کرد و سپس تعدادی از نمایندگان به قید قرعه نطق خواهند داشت و در ادامه نماینده دولت نیز نکاتی را در خصوص دستور جلسه غیر علنی مطرح خواهد کرد. 

نماینده مردم تهران تصریح کرد: پس از جلسه غیر علنی مجلس به شکل علنی وارد دستور خواهد شد و ابتدا دو دستور دو فوریتی مطرح می شود و پس از آن اگر زمان اجازه دهد بررسی کلیات بودجه آغاز خواهد شد و در این صورت شیفت دوم نیز خواهیم داشت.

وی در خصوص روال برگزاری جلسات مجلس در فصل بودجه گفت: از فردا در روزهای یکشنبه،دوشنبه،سه شنبه و چهارشنبه جلسات علنی تشکیل خواهد شد و در مورد پنجشنبه ها نیز صحن باید تصمیم گیری کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: