اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۲۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - 11 February 2022
چهل و سومین جشن ملی ایرانیان در سراسر ایران و به‌رغم تمام محدودیت‌ها برگزار شد
چهل و سومین جشن ایستادگی با حضور پرشور مردم ایرانبه گزارش عصرپرس، چهل و سومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی، با تمهیدات کرونایی از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح امروز (۲۲ بهمن) در ۱۵۰۰  شهر و بیش از ۳۰۰۰ روستای ایران آغاز و رنگ‌بندی قرمز و کرونایی تهران سبب شد که راهپیمایی به‌صورت خودرویی و خانوادگی باشد و در دیگر شهرها نیز با حفظ تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و محدود. 

مراسم راهپیمایی چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در تهران به‌صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود و بر همین اساس مسیرهایی برای حرکت موتورسیکلت‌ها و مسیرهایی نیز برای خودروها در نظر گرفته شده و در نهایت جشن میدانی انقلاب در میدان آزادی نیز با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجیدتوسط یکی از قاریان ممتاز بین‌المللی و اجرای سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و تمامی رسانه‌های خارجی مقیم ایران با حدود ۲۰۰ خبرنگار و تصویربردار و بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه‌های داخلی (در مجموع بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ فعال رسانه‌ای) مراسم گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن در سطح کشور را پوشش خبری می‌دهند.

حضور پر شور مردم ایران در گوشه‌گوشه این سرزمین در آیین‌های ملی و مذهبی همیشه در رسانه‌های خارجی بازتاب گسترده داشته و فعالان رسانه‌ای خارجی را غافلگیر کرده است. امسال هم علاوه بر پخش مستقیم راهپیمایی ۲۲ بهمن از شبکه‌های تلویزیونی داخل کشور، از شبکه‌هایی همچون الجزیره در حال پخش است.

پرواز بادکنک‌ها و کاغذهای رنگی از برج آزادی و اجرای جلوه‌های ویژه، سقوط چتربازان نیروهای مسلح و انجام عملیات نمایش هوایی، اجرای سرود توسط رزم‌نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران، قرائت قطعنامه سراسری یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ و همچنین مراسم گلباران مردم توسط بالگردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران از برنامه‌های راهپیمایی امروز تهران بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: