اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۲۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - 05 February 2022
مجری طرح نیروگاه‌های بخاری شرکت برق حرارتی اعلام‌کرد:
مجری طرح نیروگاه‌های بخاری شرکت برق حرارتی گفت: برای ادامه فعالیت نیروگاه سیریک در سال ۲۰۲۲ درخواست اختصاص ۷۳ میلیون یورو داشتیم که با رایزنی‌های انجام شده، این درخواست مورد تایید وزارت دارایی روسیه قرار گرفت و اکنون درحال گشایش ال.سی مربوطه است.
اختصاص ۷۳ میلیون یورو از تسهیلات دولت روسیه برای نیروگاه سیریکبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، بهنام خائفی‌نژاد با اشاره به اجرای پروژه ساخت نیروگاه یک‌هزار و 400 مگاواتی سیریک هرمزگان از محل وام اعطایی دولت روسیه، افزود: عملیات اجرایی این نیروگاه از خردادماه امسال به صورت رسمی و با گشایش ال. سی آغاز شد.

وی ادامه‌ داد: فعالیت اجرایی این طرح از همان زمان شروع و در سال ۲۰۲۱ نسبت به اخذ ۶.۲ میلیارد یورو از دولت روسیه اقدام شد.

مجری طرح نیروگاه‌های بخاری شرکت برق حرارتی گفت: برای امسال 100 درصد مبلغ درخواست شده مورد تایید قرار گرفته و امید است با پیگیری‌های اخیر کل این مبلغ جذب شود.

خائفی‌نژاد اضافه‌کرد: مطابق برنامه زمانی مقرر است فاز نخست این پروژه در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۴ وارد شبکه شود که با دریافت نقدینگی لازم امید است در زمان مقرر به مرحله بهره‌برداری برسد.
نام:
ایمیل:
* نظر: