اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۱ - ۲۱ دی ۱۴۰۰ - 11 January 2022
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج به عنوان خدمتگزار رسانه‌ها آماده است تا از رسانه‌ها پشتیبانی کند، گفت: ما به عنوان تقویت کننده تشکیلات مردم پایه انقلاب اسلامی آماده همکاری و کمک به رسانه‌ها هستیم.
رسانه بسیج مردم پایه است و مسیرخود را مردمی پیش می برندبه گزارش خبرنگار عصرپرس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز (سه‌شنبه) در همایش رسانه و امنیت ملی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید قاسم سلیمانی وشهدای کربلای 4و 5 طی سخنانی، اظهار داشت: بسیج رسانه یک هیئت عالی اندیشه‌ورز دارد که می‌تواند به شکل‌گیری چنین نشست‌هایی به صورت مستمر کمک کند و رویه کار در سازمان بسیج هم این است که رده‌های مقاومت را پشتیبانی کند.

وی با بیان اینکه ما انتظار تحقق بسیج نوین را در گام دوم انقلاب اسلامی داریم، اظهار داشت: چند روز دیگر به سه سالگی صدور بیانیه گام دوم انقلاب می‌رسیم. این بیانیه به عنوان یک سند راهبردی بسیار عمیق و دقیق پیش روی ما است که باید به آن عمل کنیم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه جان کلام بیانیه گام دوم تحقق مردم‌سالاری دینی و انقلابی است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری (حفظه الله) به همه جزئیات در سند گام دوم اشاره کردند و ما می‌توانیم در هیئت‌های اندیشه‌ورزان در موضوعات بسیج در مسیر تحقق همه جنبه‌های دولت اسلامی نقش‌آفرینی کنیم و تحقق ایران قوی از این راه قابل‌اجراست.

وی به عرصه‌های علم و دانش، اقتصاد، مرزبندی با دشمنان و سبک زندگی ایرانی اسلامی د بیانیه گام دوم اشاره کرد و گفت: ما دغدغه‌های مشترکی در سبک زندگی داریم و باید به این موضوع بپردازیم که نقطه آغاز حرکت ما از بعد دفاع مقدس به‌درستی ریل‌گذاری شده است؟

سردار سلیمانی تصریح کرد: بسیج باید در همه جنبه‌های مردم‌سالاری تلاش کند و در حقیقت ایجاد ایران قوی از مسیر تحقق همه جنبه‌های مردم سالاری محقق می‌شود.

وی افزود: باید تحلیل کنیم که چرا وضعیت اقتصادی ما امروز به این مرحله رسیده است و باید این سوال را پاسخ دهیم که سیاست‌های اقتصادی ما بعد از دفاع مقدس درست بوده است یا خیر.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: در این مرحله رسانه‌ها مانند نگین انگشتر نقش پیش قراولی دارند و می‌توانند مسیر حل مشکلات را باز کنند. البته در این مسیر اختلاف سلیقه یک تهدید نبوده و یک فرصت است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج به عنوان خدمتگزار رسانه‌ها آماده است تا از رسانه‌ها پشتیبانی کند، گفت: ما به عنوان تقویت کننده تشکیلات مردم پایه انقلاب اسلامی آماده همکاری و کمک به رسانه‌ها هستیم. پرتیراژترین افکارسنجی در بسیج صورت می‌گیرد و می‌توانیم در مورد هر موضوعی ۴۸ ساعته افکارسنجی علمی انجام داده و در این زمینه هم به رسانه‌ها کمک کنیم.

وی اضافه کرد: ما به دنبال تصدی‌گری نبوده و دنبال الگو سازی هستیم و بسیج هم اگر رسانه دارد آن‌ها در خدمت بسیج نیست و مانند سایر رسانه‌ها عمل می‌کنند.

سردار سلیمانی با اشاره به کمک های مومنانه سازمان بسیج گفت: ما سازمانی مردمی هستیم و در طرح شهید سلیمانی کمک های زیادی به ملت عزیزمان صورت گرفت. مسائل و راه حل ها مشخص است و ظرفیت ها فراوان است و رسانه ها در جهت بازگشایی مسیر کمک کنند تا مشارکت ها در جهت افزایش تولید و رفع مشکلات اقدام شود.




خبرنگار:عزیزاله ولی‌زاده
نام:
ایمیل:
* نظر: