اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۲۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۱ - ۰۴ دی ۱۴۰۰ - 25 December 2021
زارع‌پور در بازدید از نمایشگاه تلکام:
وزیر ارتباطات بابیان اینکه بهترین حمایت از تولیدات داخل را بازارسازی و مزیت‌سازی برای آنان عنوان کرد و افزود: شرکت‌های داخلی باید کیفیت تولیدات خود را افزایش دهند تا قابلیت رقابت داشته باشد.
تولید کنندگان داخلی کیفیت محصولات خود را ارتقا دهندبه گزارش عصرپرس از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ظهر امروز عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در نمایشگاه بیست‌و‌دوم تلکام از توانمندی‌ها و تولیدات شرکت‌های فعال در حوزه ارتباطات بازدید کرد.

وی در این نمایشگاه بهترین حمایت از تولیدات داخل را بازارسازی و مزیت‌سازی برای آنان عنوان کرد و افزود: شرکت‌های داخلی باید کیفیت تولیدات خود را افزایش دهند تا قابلیت رقابت داشته باشد.

زارع‌پور تاکید کرد: از اپراتور‌ها خواسته‌ایم که سیاست‌های خود را به سمت استفاده از تولیدات داخلی سوق دهند.

وی ظرفیت تولیدات داخلی را در حوزه مخابرات و ارتباطات مناسب ارزیابی کرد و افزود: جوانان خلاق و توانمند کشور در بسیاری از حوزه‌های ارتباطاتی تجهیزات مناسبی تولید کرده‌اند که با حمایت وزارت ارتباطات و اپراتورها شاهد رشد بیشتر آنان خواهیم بود.

وزیر ارتباطات با اشاره به تحریم‌ها و مشکل دسترسی اپراتورها به تجهیزات خارجی، گفت: تولید‌کنندگان داخلی در ۳ سال گذشته بسیاری از نیازهای اپراتورها را مرتفع کرده‌اند. این موضوع نوید خوبی برای صنعت مخابرات است که می‌تواند در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

بر اساس این گزارش، وزیر ارتباطات در بازدید حدود ۳ ساعته با حضور در غرفه‌های تولیدات تجهیزات مخابراتی و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات در این حوزه، با فعالیت‌ها و خدمات این شرکت‌ها از نزدیک آشنا شد.

همچنین فعالان و تولید‌کنندگان حوزه تلکام ضمن معرفی محصولات و دستاوردهای خود، مسائل و مشکلات پیش رو را با وزیر ارتباطات مطرح کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: