اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۲۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - 17 December 2021
جانشین وزیر دفاع:
جانشین وزیر دفاع با تاکید براینکه مسیر ما برای آینده ترسیم شده است، گفت: ما در حال حرکت به سمت توسعه فناوری نوین هستیم و در این خصوص از ظرفیت های ملی و فراملی در وزارت دفاع استفاده می کنیم.
از ظرفیت های ملی و فراملی در وزارت دفاع  استفاده کنیمبه گزارش خبرنگار سرویس سیاسی عصرپرس، سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی در نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی( تستا) در هفته پژوهش و فناوری در خصوص حمایت وزارت دفاع ازنمایشگاه های فناورانه،گفت: خوشبختانه بلوغی که در حال حاضر در وزارت دفاع و صنایع دفاعی وجود دارد قابل توجه است و بعد از انقلاب اسلامی فرایند های  رو به توسعه و بهبود در عرصه فناوری و تولید داشته ایم .

وی با تاکید براینکه مسیر ما برای آینده ترسیم شده است، گفت: به سمت 
توسعه فناوری نوین حرکت کرده و باید از ظرفیت های ملی و فراملی در وزارت دفاع  استفاده کنیم و از قابلیت ها و توانمندی های که در محصولات موجود ما بتواند تحت عنوان پلتفرم ثابت یا محصولات جدید با فناوری راهبردی در جهت اقتدارملی بهره ببریم. 

سردار فرحی ادامه داد: بنابراین  استفاده از ظرفیت های همگانی، جوانان نخبگان، شرکت های دانش بنیان و افراد خلاق بسیار ضروری است که برگزاری این چنین نمایشگاهی می تواند در این راستا نقش مهمی را ایفاء کند. 



خبرنگار: وجیهه مرادی 

نام:
ایمیل:
* نظر: