اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۲۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - 11 December 2021
با حضور فرمانده کل سپاه در بندرعباس انجام شد؛
آیین الحاق ١١٠ شناور تندرو و موشک انداز به سازمان تجهیزات رزمی عملیاتی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی در بندر عباس برگزار شد.
الحاق ۱۱۰ شناور تندرو و موشک انداز به نیروی دریایی سپاهبه گزارش عصرپرس به نقل از سپاه نیوز؛  آیین الحاق  ١١٠ شناور تندرو و موشک انداز به سازمان تجهیزات رزمی عملیاتی نیروی دریایی سپاه با حضور سردارسرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه ، جمعی از فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح و مقامات استانی در بندر عباس برگزار شد

در این آیین شناورهایی در کلاس‌های ذوالفقار موشک انداز، طارق موشک انداز، عاشورا اژدر افکن، عاشورا راکت انداز، شناور ویژه رعد و ناصر  پشتیبانی است.

همچنین در این آیین تعدادی از شناورهای کلاس عاشورای راکت انداز و عاشورای نفربر با هدف تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، نوسازی و به سازمان رزمی عملیاتی نیروی دریایی سپاه بازگشت.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در این آیین گفت: این هفتمین الحاق شناور‌هاست که در این مرحله سرعت آن‌ها از ۵۵ نات به ۷۵ و ۹۰ نات رسیده است و در مرحله بعد به ۱۱۰ نات خواهد رسید.

 وی افزود: همه امکانات این شناورها شامل موشک‌ها و راکت‌ها و شبکه راداری در مجموعه سپاه ساخته شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: