مدیرکل ارتباطات و فنّاوری اطلاعات استان تهران و رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان گفت: از ابتدای سال جاری بالغ بر 200 پرونده که در سامانه Licensing.cra.ir تبت اطلاعات کرده بودند در کارگروه دفاتر پیشخوان استان تهران مطرح و رسیدگی شده است.
به گزارش عصرپرس از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات و فنّاوری اطلاعات استان با اشاره به راه اندازی سامانه صدور مجوزهای دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی اظهار داشت
مردم از طریق این سامانه درخواستهای خود مبنی بر صدور مجوز، تمدید، تغییر نشانی، انتقال امتیاز و یا تغییر مدیرعامل را ثبت که پس از بررسی اولیه مدارک و اخذ استعلامات در کارگروه دفاتر پیشخوان مطرح و تصمیم گیری می شود.
ایشان افزود: دبیرخانه کارگروه از طریق این سامانه وظایف قانونی خود در زمینه نظارت بر زمانبندی و رصد وضعیت درخواست های افراد متقاضی را پیگیری و در صورت بروز مشکل در هر مرحله از فرآیند صدور مجوز در مدت زمان تعیین شده ضمن اطلاع رسانی به متقاضی، اقدامات لازم برای رفع مشکلات موجود برای صدور مجوزهای کسب و کار را تسهیل می نماید.
مدیرکل ارتباطات و فنّاوری اطلاعات استان تهران و رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان اذعان داشت: در طول سالجاری مجموعاً 209 مجوز جدید در حوزه های مختلف صادر شده است که از این تعداد 107 درخواست مربوط به صدور پروانه جدید، 28 درخواست تمدید، 38 درخواست تغییر نشانی، 28 درخواست انتقال امتیاز و 8 درخواست مربوط به تغییر مدیرعامل بوده است.