اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - 29 November 2021
۲ تونل زیرگذر انسان‌رو و ماشین‌رو بین ۲ ساختمان مجتمع تجاری پالادیوم واقع در منطقه یک تهران مسدود و پلمب شد.
۲ تونل ساختمان‌های «پالادیوم» تهران مسدود شدبه گزارش عصرپرس از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، روز گذشته با حضور عوامل اجرایی و حقوقی شهرداری عملیات مسدودسازی و پلمب پل تردد هوایی و تونل زیرگذر مجتمع تجاری پالادیوم بر اساس حکم قطعی ماده ۱۰۰ اجرا شد.

شهردار ناحیه ۲ منطقه یک در تشریح جزئیات اجرای حکم مجتمع تجاری پالادیوم گفت: با حضور نیروهای اجراییات، حقوقی، اجرای احکام و عوامل اجرایی ناحیه ۲، اقدام‌های لازم پیرامون مسدود شدن و مهر و موم ۲ مسیر روگذر و یک مسیر زیرگذر انسان‌رو و ماشین‌رو مجموعه پالادیوم اجرا شد.

حمید محمودی افزود: مسیر روگذر این مجموعه که محل اتصال قسمت شمالی و جنوبی بود در حال حاضر مسدود است تا با فراهم شدن الزامات فنی و اجرایی نسبت به جمع‌آوری و برچیدن شدن کامل آن اقدام مقتضی انجام شود.

وی ادامه داد: تخلفات مجتمع پالادیوم که به ماده ۱۰۰ ارسال‌شده بود در شعبه بدوی بعد از بررسی کارشناسی رای به جمع‌آوری و تخریب ساختمان جنوبی و جمع‌آوری تونل و پل هوایی داده شد.

محمودی گفت: مالک این مجتمع نسبت به روی صادر شده اعتراض کرد و موضوع مورد تجدید نظر قرار گرفت و اکنون با صدور روی نهایی، حکم اجرا شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: