اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۲۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - 22 November 2021
شهردار منطقه ۵ در نشست با بسیجیان:
شهردار منطقه ۵ در نشست صمیمانه با بسیجیان این منطقه گفت: بسیج نماد خدمت بیشتر و فعالیت های جهادی در راستای ارزش های انقلاب است و باید این مهم در امور شهرداری نیز نمود بیشتری پیدا کند.
فرهنگ بسیجی باید سرلوحه امور قرار بگیردبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، همزمان با هفته بسیج احسان شریفی در نشستی صمیمانه با بسیجیان این منطقه گفت:بسیج فارغ از فعالیت های خود به عنوان یک نهاد که در راستای حفظ انقلاب اسلامی و ارزش های آن است در خدمت رسانی به جامعه و مردم نیز پیشقدم بوده و این گونه کار کردن را باید سرلوحه امور قرار دهیم.

وی افزود:مقام معظم رهبری همواره نگاه ویژه ای به بسیجیان داشته و این نشان می دهد که بسیج یکی از پشتوانه های انقلاب اسلامی است و اگر در شهرداری نیز بسیجی وار عمل کنیم و با اقدامات جهادی پیش برویم مطمئن باشید کارها به خوبی پیش می رود.

شهردار منطقه ۵ با تاکید بر اینکه باید فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه و به خصوص شهرداری نهادینه شود، بیان کرد: پیشنهاد می کنم زندگی حضرت آقا و مرام و مسلک ایشان و زندگی نامه شهدا و آثار دفاع مقدس مطالعه و شیوه زندگی آنها را سرلوحه خود قرار دهیم تا در کارها موفق باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: