اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۲۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - 16 November 2021
معاون هماهنگي توزيع شركت توانير تاکید کرد:
جلسه هم اندیشی عبور از پیک زمستان جاری و تابستان سال آینده (۱۴۰۱) با حضور معاون هماهنگی توزیع و مدیرکل دفتر هوشمندسازی شرکت توانیر در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برگزار شد.
ضرورت رويت‌پذيري و كنترل پذيري مصرف انرژيبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون،غلامعلی رخشانی مهر معاون هماهنگي توزيع شركت توانير در اين جلسه بر لزوم برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری درست، در راستای مصرف بهینه انرژی در زمستان سال جاری و تابستان ۱۴۰۱ تاکید کرد.

وی ضمن تشريح وضعيت مصرف انرژي و عبور از پيك بار مصرف برق در تابستان امسال گفت: تابستان سال جاری، تابستانی سخت و بحرانی بود که ضروری است ضمن بررسی کلیه اقدامات انجام پذیرفته، در حفظ و ارتقای نقاط قوت تلاش نموده و در رفع و اصلاح نقاط قابل بهبود و چالش‌های مواجه شده، با حداکثر توان کوشش نماییم.

وی یادآور شد: تابستان امسال و تجربه آن به ما نشان دادكه بايد به سمتي حركت كنيم تا ميزان بار را مديريت کرده و راهكار آن می تواند رويت پذيري ميزان بار و مديريت موثر و اثربخش آن باشد. این مقام مسئول، با بیان اینکه جهت بهینه کردن مصرف برق، با ابزارهای نوین، میزان مصرف برق مشترکان را مدیریت خواهیم کرد، افزود: در حال حاضر اقداماتی در حوزه استفاده از تکنولوژی جهت رویت پذیری و کنترل پذیری بار مصرفی مشترکان در بخش های مختلف در حال انجام است که باعث می‌شود بار مصرفی مشترکان را رصد و مدیریت  نمود.

رخشانی مهر یادآورشد: هدف ما ايجاد مصرف بهينه در کلیه بخش هاست تا در ساعات مورد نياز، برق مشتركان به سهولت تأمين شود و در اين خصوص بايدكنتورهاي هوشمند با هدف ايجاد فرهنگ مصرف بهینه انرژي براي کلیه مشتركان با اولویت مشترکان پرمصرف نصب و نظارت ها و اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد.

در پايان اين جلسه مديران عامل و معاونان مشترکان و بهره برداری شرکت‌های توزیع نیروی برق استان‌های فارس، بوشهر، شیراز و کهگیلویه و بویر احمد حاضر در نشست به بيان سؤالات، نظرها و ديدگاه هاي خود پيرامون رويت پذيري وكنترل پذيري مصرف انرژي پرداختند.





نام:
ایمیل:
* نظر: