اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۶۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - 04 November 2021
وزیر دادگستری گفت که دولت سیزدهم با حرکت انقلابی و جهادی و تلاش فراگیر و مستمر برای رفع کمبودهای موجود در صدد جلب اعتماد افکار عمومی است.
وزیر دادگستری: دولت سیزدهم اعتماد از دست رفته را به مردم بازمی‌گرداندبه گزارش عصرپرس، امین حسین رحیمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان های گرمسار و آرادان که به صورت مشترک در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار برگزار شد افزود: اعتماد مردم به دولت به علت بی‌توجهی سال های گذشته کم شده اما دولت سیزدهم مصمم به رفع این مشکل است.

وی اظهار داشت: آیت الله رئیسی به عنوان رییس جمهوری منتخب ملت با حضور در مناطق مختلف و حضور در میدان، تلاش می کند با شناسایی مشکلات مردم، باری از دوش آنان بردارد.

وی تعامل و همکاری بین سران قوا، افزایش کارآمدی دولتمردان و مسولان دستگاه های اجرایی و مبارزه با فساد و رانت خواری را از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار در جلب اعتماد عمومی ذکر کرد.

وزیر دادگستری با بیان اینکه باید از تمام توان و امکانات برای رفع مشکلات مردم استفاده کنیم، صریح کرد: رییس جمهوری همواره بر لزوم برخورد مناسب مسولان دستگاه های اجرایی با مردم تاکید دارند و به هیچ عنوان بی‌احترامی به آنان را نمی پذیرند.

رحیمی گفت: دولت سیزدهم در صدد افزایش کارآمدی و کارایی مسولان است تا در قالب آن علاوه بر رفع مشکلات مردم زمینه توسعه بیش از پیش کشور در بخش های مختلف را نیز فراهم کند.

وی بر لزوم نظارت جدی دولتمردان و مسولان دستگاه های اجرایی در مبارزه با فساد و رانت خواری تاکید کرد و افزود: سلامت کارکنان دستگاه های اجرایی از جمله عوامل موثر در جلب اعتماد از دست رفته است.

وی با بیان اینکه با سفر به گرمسار و آرادان از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات قرار گرفتم، گفت: معضلات این شهرستان ها در جلسه عصر امروز شورای اداری استان سمنان با حضور رییس جمهوری مطرح و پس از بررسی و جمع بندی نهای، متناسب با آن تصمیم گیری خواهد شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری و هیات همراه امروز پنجشنبه از فرودگاه سمنان وارد استان شد./ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: