اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۲۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - 31 October 2021
مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده یراق آلات شبکه برق تاکید کرد:
مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده یراق آلات شبکه برق با بیان این‌که تولیدکنندگان، سربازان یک مملکت هستند، اظهار کرد: شرکت‌های فعال در صنعت برق، وابسته به شرکت‌های توزیع و توانیر کشور هستند؛ از این رو باید به بخش مطالبات این شرکت‌ها توجه کرد.
لزوم توجه به مطالبات بخش خصوصی در صنعت برقبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، رضا بابایی در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه صنعت برق ایران با اشاره به فعالیت ۲۰ ساله این شرکت در صنعت برق کشور، اظهار کرد: شرکت نور آرای شمال یکی از تامین کنندگان اصلی لوازم شبکه برق از جمله فلزات شبکه برق در کشور هستیم.

وی افزود: در سال‌های ابتدایی تاسیس شرکت تولیدی نور آرای شمال، فقط لوازم فلزی شبکه برق را تولید می‌کردیم اما در سال‌های اخیر تولید لوازم خودنگهدار را نیز آغاز کردیم.

وی ادامه داد: شرکت ما یک طرح توسعه نیز دارد و بر اساس آن، در کنار اشتغال کارکنان کنونی، برای ۱۰۰ نفر دیگر اشتغال‌زایی مجدد ایجاد کردیم.

بابایی در خصوص صادات این شرکت اظهار کرد: در بخش محصولات فلزی شبکه برق، به صورت غیرمستقیم صادرات داشتیم که بیشتر صادراتمان هم به عراق بوده و در مجموع بالغ بر ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مصرف کابل‌های خودنگهدار طی سال‌های اخیر در عراق افزایش یافته است، یعنی عملا بازار برای صادرات این لوازم به عراق محیا است. احساس می‌کنیم که در سال‌های آینده، صادرات خوبی از این لوازم به عراق خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت تولیدی نور آرای شمال در خصوص برگزاری نمایشگاه، گفت: امسال با توجه به شرایط کرونایی احساس می‌کردیم که این نمایشگاه در حد ضعیف برگزار شود و انتظار اینچنین استقبالی را نداشتیم.

وی افزود: حضور وزیر نیرو و مسئولان و مدیران توزیع در نمایشگاه و غرفه‌ها، باعث دلگرمی ما شد.
بابایی گفت: شرکت‌های فعال در صنعت برق کشور، حرف‌های بسیاری برای گفتن در حوزه منطقه خاورمیانه دارند که اگر بیشتر حمایت شوند، کارهای بزرگتری را نیز انجام خواهند داد.










نام:
ایمیل:
* نظر: