اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۲۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - 29 October 2021
بيست و یکمین نمايشگاه تخصصي بين‌المللي صنعت برق ایران با حضور وزیر نیرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.
آغاز به‌کار نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ايرانبه گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، آئین افتتاح این نمایشگاه صبح امروز جمعه هفتم آبان‌ماه با حضور وزیر نیرو، معاونان و مدیران ارشد صنعت برق و تعدادی از میهمانان خارجی برگزار شد.

 این نمایشگاه‌ با حضور جمعا 284 شركت داخلي و نماینده شرکت‌های خارجي برگزار شده و  تمامی ضوابط، شرایط و تمهیدات لازم برای پيشگيري از ابتلا به کرونا پیش‌بینی شده است.

همچنین نمايشگاه تخصصی صنعت برق ایران كالاهايي در بخش‌هاي روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، خطوط انتقال، کارفرما، مشاوران و پیمانکاران عرضه خواهد شد.

براساس این گزارش بازدیدها از اين نمايشگاه فقط برای بازدیدکنندگان تخصصی و فعالان اقتصادی صنعت برق بوده و برای عموم آزاد نیست.

به گزارش عصرپرس،بيست و یکمین نمايشگاه تخصصي بين‌المللي صنعت برق از هفتم تا دهم آبان‌ماه جاری در 11 سالن نمایشگاهی در وسعت 40 هزار مترمربع که شامل 18 هزار و 200 متر مربع فضای سرپوشيده داخلي است، از ساعت 9 تا 17 دایر است.



نام:
ایمیل:
* نظر: