اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - 26 October 2021
براساس فراخوان انجام شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران و از میان متقاضیان، سازمان مدیریت صنعتی به‌عنوان مجری جایزه ملی کیفیت ایران انتخاب شد.
سازمان مدیریت صنعتی مجری جایزه ملی کیفیت ایران انتخاب شدبه گزارش  سرویس اقتصادی عصرپرس از سازمان مدیریت صنعتی، با این انتخاب، سازمان مدیریت صنعتی بنا به سوابق و تجارب متعدد در طراحی و اجرای فرایندهای رتبه‌بندی و اعتباربخشی موظف شد تا نسبت به تجهیز گروه ارزیابان و مدرسان در قالب یک تفاهم‌نامه سه‌ساله با سازمان ملی استاندارد ایران، رتبه‌بندی و جایزه ملی کیفیت را اجرا کند.

این جایزه یکی از معتبرترین جوایز ملی با پشتوانه قانونی است که در قالب یک نظام‌نامه با مدل و روش‌شناسی ویژه به‌منظور ارزیابی کیفیت محصولات و خدمات اجرا می‌شود.

در جلسه هماهنگی اجرای جایزه ملی کیفیت ایران، با حضور «ابوالفضل کیانی بختیاری» مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و «وحید مرندی‌مقدم» معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران، دو طرف بر کیفیت اجرا، حفظ برند و اعتبار هر دو سازمان و توسعه و تعالی این جایزه در سال‌های آینده تاکید کردند.

در این جلسه کیانی‌بختیاری تاکید کرد: سازمان مدیریت صنعتی اجرای جایزه ملی کیفیت را به‌عنوان مسوولیت اجتماعی و در راستای ماموریت خود که کمک به توسعه ظرفیت مدیریت در کشور است، به عهده گرفته و با نهایت دقت و کیفیت آن را محقق می‌کند.

بر این اساس مقرر شد مراسم تجلیل از برگزیدگان جایزه ملی کیفیت در سطوح اهتمام، اشتهار و تندیس مقارن با ایام دهه فجر برگزار و از برندگان جایزه قدردانی به عمل آید.









نام:
ایمیل:
* نظر: