اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - 19 October 2021
مدیرعامل آبفای کشور در اهواز عنوان کرد:
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از افزایش پایداری و بهبود کیفیت آب شرب اهواز تا دو ماه آینده خبر داد.
افزایش پایداری و کیفیت آب اهواز تا ۲ ماه آیندهبه‌ گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو ، "حمیدرضا جانباز" در حاشیه بازدید از پروژه آبرسانی به شهرستان اهواز در قالب طرح غدیر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این پروژه برنامه‌ریزی شده تا در قالب طرح غدیر آب شرب از رودخانه دز به اهواز منتقل شود.

وی افزود: بر این اساس و با اجرای این طرح، کیفیت و پایداری آب در شهرستان اهواز افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در این طرح آب از انتهای کانال چمران توسط خط لوله به تصفیه‌خانه‌های شماره یک و ۲ اهواز پمپاژ خواهد شد.

جانباز ادامه داد: با توجه به انجام اقدامات در جبهه های مختلف کاری، تا دو ماه آینده این پروژه به اتمام خواهد رسید و آب با کیفیت بالا از کانال چمران به تصفیه‌خانه‌های شهر اهواز می‌رسد.

جانباز ادامه داد: در جلسات امروز پروژه دیگری نیز مطرح شد که انجام لوله گذاری برای آبگیری از سد دز است که توسط قرارگاه خاتم در حال انجام است.

وی افزود: این پروژه با سرعت بالایی در حال انجام است و بعد از اتمام پروژه، آب با کیفیت بسیار بالا از دز به نقاط جمعیتی شهرها و روستاهایی که از طرح غدیر آب شرب دریافت می کنند منتقل خواهد شد.

جانباز معاون وزیر و مدیرعامل آبفا کشور به همراه کرمی نژاد مدیرعامل آبفای خوزستان از خط انتقال آب غدیر و همچنین ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب ولیعصر، ایستگاه پمپاژ الهادی غرب اهواز و پروژه خط فاضلاب در منطقه کوی علوی خیابان کردونی بازدید کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: