اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - 11 October 2021
جانشین فرمانده ناجا:
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: استکبار پس از سال‌ها، با خفت و خواری از افغانستان فرار و با ذلت این کشور را ترک کرد.
استکبار با ذلت و خواری افغانستان را ترک کردبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، سردار قاسم رضایی روز دوشنبه در سومین روز از هفته ناجا که با عنوان پلیس خدمتگزار، سرباز فداکار، امنیت پایدار نامگذاری شده است افزود: در عصر انقلاب اسلامی و مدیریت ولایت فقیه زندگی کنیم توفیقی است که به ما داده شده و اینکه لباس نیروی مسلح به تن کنیم توفیق دیگری است و بالاتر اینکه فرمانده ما یک فقیه و مجتهد در جایگاه ولی فقیه و نایب امام عصر (عج) است و این تفاوت نیروی مسلح ما به سایر کشورهاست و وصل به طاغوت نیست به دین وصل است و در هر عرصه ای وارد میشود موفق و پیروز است.

وی ادامه داد: آرامش و امنیت امروز در کشور مصداق این است که نیروی مسلح ایران در خدمت، از و برای مردم است به همین دلیل بالاترین ارزیابی ها در کشور را به خود اختصاص داده و مردم آنها را دوست دارند چون می دانند برای آرامش و امنیت آنها است و قدر دان هستند.

سردار رضایی افزود: از سرمایه های نیروی مسلح اعتماد مردم است که نتیجه هدایت فرمانده کل قواست. امروز نیروهای مسلح ایران در جهان زبانزد و سرافراز است. برادری در نیروهای مسلح حاکم است این حلقه وصل در نیروهای مسلح است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: نیروی مسلح همه چیز را در راه خدا می بیند و امروز نیروی مسلح ما در داخل جغرافیای سیاسی ایران و چه در مرزها به عنوان مستشار بت شکن است، مدافعان حرم پوزه استکبار را به خاک مالید استکبار در آخر از آسیای میانه از منطقه خارج شد و مردم آنها را از افغانستان با ذلت و خواری فراری دادند. موج انقلاب اسلامی به برکت انسجام نیروهای مسلح در ایران دیده می شود جبهه مقاومت بخشی از مسیر نیردی مسلح و شعاع انقلاب اسلامی است.

رضایی گفت: امروز انقلاب در مسیر بعثت و عاشورا است که بستر ساز ظهور است، امروز نیروی مسلح مفتخر است که خود را بستر ساز ظهور می بیند. 

وی گفت: بیش از ۴۰ سال از انقلاب می گذرد که ما در انجام وظایف قانونی و الهی منسجم تر هستیم. ناجا امروز تکیه گاه و در کنار مردم است به عنوان مثال در بحران کرونا و برقراری امنیت در انتخابات در کنار مردم بود، پر تهدید بود اما با آرامش برگزارشد. آرمان عمیقی داریم یعنی ضد باطل بودن. از ابتدای انقلاب کودتا، جنگ تحمیلی و ترورها را آغاز کردند که همه را خنثی کردیم. ایران اسلامی امن است در حالی که هجمه های سیاسی و فرهنگی را تحمیل کردند اما به خود آنها برگشت. 

به گفته رضایی، ناجا خادم مردم است و مردم از ناجا اقتدار توام با مهربانی می بینند.

وی افزود: یگان ویژه ناجا همه کاره است در کنار مردم قرار دارد در سیل، انتخابات، کرونا در کنار مردم است در برابر ناهنجارکنندگان و نا امن کنندگان بت شکن است. در مساله خوزستان حق با مردم بود اما دشمن از این مساله سوء استفاده کرد اما ناجا در کنار مردم آمد و این توطئه را خنثی کرد، قوای یگان ویژه اسلامی است و هوشمندانه عمل می کند، حقوق شهروندی را حفاظت کرده و پاسدار ارزش ها است. 

جانشین فرمانده ناجا گفت: امروز روح حاکم بر یگان ویژه انقلابی بودن و هوشمندانه عمل کردن است. توطئه و فتنه های بسیاری ایحاد می کنند. مثل توطئه های سال های ۹۸ ،۹۹ و ۸۸ که همه خنثی شد و یگان ویژه خوش درخشید. امروز نیروهای مسلح به یگان ویژه افتخار می کند.

وی با تاکید بر ادامه این مسیر گفت: باید در جهان الگوسازی شود و امروز یگان ویژه نیروی استراتژیک در منطقه و شکست ناپذیر و تحمیل اراده بر حریف است.

شایان دکر است: هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد، براساس روزشمار هفته نیروی انتظامی، ۱۸ مهر ماه با عنوان پلیس هوشمند، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی و ۱۹ مهر ماه با عنوان پلیس خدمتگذار، سرباز فداکار و امنیت پایدار نامگذاری شده است.

 ۲۰ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید و مانع زدایی و ۲۱ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی و امنیت اجتماعی نامگذاری شده است.

روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه نیز به ترتیب با عنوان پلیس، تلاش جهادی، ایثار و شهادت و پلیس، ولایت مداری، حفظ ارزش ها و جامعه ایمانی نامگذاری شده است./ایرنا





نام:
ایمیل:
* نظر: