اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - 11 October 2021
وزیر کشور گفت: برنامه محوری بر اساس طرح توسعه و برنامه پیشرفت دراستان هرمزگان طراحی، تدوین و اجرا می‌شود.
وزیر کشور:برنامه محوری برای پیشرفت هرمزگان تدوین می‌شودبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس ،احمد وحیدی صبح دوشنبه در بدو ورود به هرمزگان در فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس در گفت وگوبا خبرنگاران افزود: همه کاستی‌هایی این استان بایستی در این برنامه بایستی مورد توجه قرار می‌گیرید، البته تلاش‌های بسیاری در گذشته انجام شده است و فعالیت های آینده در راستای فعالیت‌های قبلی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: هرمزگان کاستی‌ها، مسایل و ظرفیت های فراوانی در زمینه های کشاورزی، صنعتی، بندری، بازرگانی، محیط زیست و  دارد که باید به آنها پرداخت.

وی که برای معارفه استاندار جدید و تکریم از استاندار قبلی به این استان سفر کرده است، گفت: فریدون همتی استاندار سابق هرمزگان تلاش های فراوانی برای پیشرفت این استان انجام داده و فرد دلسوز و پیگیری است و مهدی دوستی استاندار جدید هم پرکار و تلاش برای پیشرفت و آبادانی این استان تلاش می‌کند.

وزیر کشور صبح دوشنبه ۱۹ مهرماه وارد فرودگاه بین المللی شهدای ۶۵۵ بندرعباس شد و مورد استقبال معاونان استانداری، مسوولان استان هرمزگان،اعضای شورای تامین استان از جمله مدیرکل دادگستری ،فرمانده ناوگان جنوب و فرمانده انتظامی هرمزگان قرار گرفت.


 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: