اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - 17 September 2021
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرد:
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزیر صمت به اولین تعهد خود به مجلسیان جامه عمل پوشاند و قیمت سیمان را به قیمت واقعی خود بازگرداند.
وزیر صمت به اولین تعهد خود به مجلسیان جامه عمل پوشاندبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، لطف‌الله سیاهکلی با بیان این مطلب، افزود: در این دوره صحیت های مبسوطی با وزرا برای رای اعتماد در صحن مجلس و کمیسیون ها داشته ایم و اعتماد ما به وزرا مشروط بوده است.

وی شرط حفظ رای اعتماد را عمل به وعده ها و برنامه های ارایه شده دانست و ادامه داد: توجه به سیمان، فولاد، خودرو، تنظیم بازار، صادرات و...از جمله برنامه های وزیر صمت بوده است.

وزیر صمت سیمان را به قیمت واقعی خود بازگرداند

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه، فاطمی امین قول داده بود که قیمت سیمان را تا مهرماه به قیمت واقعی بازگرداند، گفت: وزیر صمت به اولین تعهد خود به مجلسیان جامه عمل پوشاند و قیمت سیمان را به قیمت واقعی خود آورد.

سیاهکلی اضافه کرد: با همین توانمندی و عزمی که از فاطمی امین سراغ داریم قیمت فولاد نیز تعدیل خواهد شد و اقدامات مناسبی برای خودرو نیز ارایه خواهد داد.

وزیر صمت بر اساس برنامه زمان بندی ارایه شده به مجلس به موفقیتهای خوبی می رسد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: وزیر صمت برای بهبود وضعیت بازار فولاد و خودرو، زمان بندی مناسبی را از مجلس گرفته است و ایشان بر اساس همین برنامه زمان بندی به موفقیتهای خوبی خواهد رسید.





نام:
ایمیل:
* نظر: