اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۲۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - 10 September 2021
رییس‌جمهوری با تسلیت درگذشت حاج حیدر رحیم پور ازغدی گفت: آن مرحوم، همواره ملجاء و راهنمای جمع زیادی از مجاهدان به‌ویژه در مشهد مقدس بود که این تلاش‌ها قطعا توشه‌ای ارزشمند برای یوم الحسابش است.
رییس‌جمهوری درگذشت حاج حیدر رحیم پور ازغدی را تسلیت گفتبه گزارش سرويس سياسي عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله ابراهیم رییسی در پیامی نوشت: با تاسف و تاثر بسیار از درگذشت اندیشمند پرتلاش و انقلابی حاج حیدر رحیم پور ازغدی مطلع شدم.

در این پیام آمده است: مرحوم رحیم‌پور ازغدی، عمر پرثمر خود را در راه خدمت به اسلام و مکتب شریف اهل بیت(ع) و تحقق آرمان رفیع عدالت گذراند و چه در ایام مبارزه با رژیم ستم شاهی و چه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره ملجاء و راهنمای جمع زیادی از مجاهدان به‌ویژه در مشهد مقدس بود که این تلاش‌ها قطعا توشه‌ای ارزشمند برای یوم الحسابش است.

آیت الله رییسی تصریح کرد: اینجانب مصیبت وارده را به عموم علاقه‌مندان و شاگردان و نیز خانواده ایشان، به‌ویژه جناب آقای حسن رحیم پور ازغدی تسلیت گفته، برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال، مغفرت و حشر و نشر با اولیاء الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

حاج حیدر رحیم پور ازغدی امروز در سن ۸۹سالگی به علت نارسایی قلبی دار فانی را وداع گفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: