اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - 01 March 2017
مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران خبر داد
مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه ۲۱۵ کیلومتر شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در مناطق مختلف شهر تهران اجرا شده است.
اجرای ۲۱۵ کیلومتر شبکه فاضلاب در نقاط مختلف شهر تهران

سرویس اقتصادی عصرپرس:
اصغر ریاضتی مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت: از آغاز سال ۹۵ تا دی ماه بیش از ۲۱۰ کیلومتر شبکه‌های اصلی و فرعی اجرا شده است و با احتساب این حجم لوله‌گذاری شبکه‌های اجراشده در تهران به ۶۳۴۶ کیلومتر توسعه یافت.

به‌گزارش پاون، ریاضتی افزود: با اجرای 5 کیلومتر خطوط انتقال که امسال انجام شد ۱۶۸ کیلومتر خط انتقال فاضلاب شهری تاکنون در تهران احداث شده است.

ریاضتی با اشاره به شاخص برخورداری جمعیت شهر تهران از طرح فاضلاب گفت: در حال حاضر بیش از ۵۸۵ هزار انشعاب فاضلاب در شهر تهران نصب شده است که با توجه به این میزان طی چند سال گذشته شاخص برخورداری جمعیت شهر تهران از طرح فاضلاب از رقم ۱۸, ۴ درصد به مرز ۵۶.۷ درصد جمعیت کنونی تهران رسیده است.

وی در ادامه گفت: امیدواریم  این شاخص تا سال ۹۷ به حدود ۶۵ درصد برسد.

مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران در ادامه تصریح کرد: شش واحد تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران با پوشش جمعیتی سه میلیون و ۲۵۰ هزار نفر و شش واحد نیروگاهی با حجم تولید ۷, ۲ مگاوات برق در مرحله بهره‌برداری است و ۱۶ واحد از ۲۲ واحد تصفیه‌خانه با جمعیت هفت میلیون و ۵۰۰ هزار نفر با مدل‌های مختلف مالی از جمله BOT درحال اجراست./

اجرای ۲۱۵ کیلومتر شبکه فاضلاب در نقاط مختلف شهر تهران
نام:
ایمیل:
* نظر: