اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - 02 September 2021
آیت‌الله‌ نوری همدانی:
آیت الله نوری همدانی با بیان این که کار برای مردم و قدم برداشتن برای حل مشکلات ایشان پاداش فراوانی دارد، گفت: توجه همه مسئولان باید به مردم باشد و مردمی بودن و درک مشکلات آن ها باید یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های مدیران باشد.
مردمی بودن و درک مشکلات آن ها باید از اصلی‌ترین برنامه‌های مدیران باشدبه گزارش عصرپرس، این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با انتقاد از وضعیت اشتغال و بیکاری بخشی از جوانان جویای کار، افزود: خیلی از افراد جامعه از بیکاری به ستوه آمده‌اند که باید با برنامه‌ریزی برطرف شود.

آیت الله نوری همدانی با بیان این که کار برای مردم و قدم برداشتن برای حل مشکلات ایشان پاداش فراوانی دارد، اضافه کرد: توجه همه مسئولان باید به مردم باشد و مردمی بودن و درک مشکلات آن ها باید یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های مدیران باشد.

وی ادامه داد: توجه به بیت‌المال یکی از موضوعات مهم دیگری است که باید در نظر داشته باشید و درعین‌حال صرفه‌جویی در بیت‌المال نیز مورد توجه قرار گیرد.

به گفته این مرجع تقلید، مسئولان در نظام اسلامی راهنما و الگوی مردم هستند و باید در رفتار و کارهای خود به این مهم توجه داشته باشند.

آیت الله نوری همدانی ابراز کرد: چنانچه عدالت را محور قرار دهید در کارتان موفق خواهید شد چراکه این توصیه مولا و پیشوایمان حضرت امیرالمومنین (ع) است.

این مرجع تقلید گفت: ایجاد شغل یکی از اقدامات مثبت دیگری است و باید سعی کنید برای مردم شغل ایجاد کنید چراکه یکی از آفت‌ها بیکاری است.

وی افزود: باید به دنیا نشان دهیم که حکومت اسلامی در همه زمینه‌ها موفق است و برای همه مشکلات راه‌حل دارد.

وی ابراز داشت: نباید این مهم را هم فراموش کنیم که دشمنان نظام در کمین هستند که از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به کشور بهره بگیرند و نباید زمینه را برای توطئه‌های آن ها فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی حافظ قرآن است که مایه مباهات است و مزیت بسیار گهرباری است.

آیت الله نوری همدانی اضافه کرد: علاوه بر این شما جوان‌ترین مجموعه دولت هستید که به طور حتم می‌تواند در ادامه راه، این جوانی کمک حالتان باشد، چراکه پیامبر اسلام (ص) نیز توصیه به جوان‌گرایی داشته‌اند و تاکید داشته‌اند که به جوان‌ها نظر مثبت داشته باشید.

وی افزود:جوان باتقوا از ذخیره‌های اسلام و نظام اسلامی است که در ادامه مسیر این جوانی می‌تواند کمک‌حالش باشد.

وی خاطرنشان کرد: جدیت در کار مزیت دیگری است که شما دارید و این مهم در همان شب رأی اعتماد برای ملت ثابت شد و شما در همان شب در وزارتخانه حاضر شدید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین سفر استانی خود صبح پنجشنبه وارد شهر مقدس قم شد. عبدالملکی در ادامه برنامه‌های خود در سفر به قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار خواهد کرد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: