اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - 24 August 2021
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی از تلاش ها و مدیریت جهادی امیر سرتیپ حاتمی و دیگر تلاشگران صنعت دفاعی، قدردانی کرد.
پیام قدردانی امیر سرلشکر موسوی از امیر سرتیپ حاتمیبه گزارش عصرپرس از روابط عمومی ارتش، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ حاتمی

سلام علیکم

 ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهار سال گذشته با وجود تحریم های ظالمانه، یک دوره موفق و پر شتاب را تجربه کرد.

 افزایش تحرک و قدرت رزم در حوزه‌های زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی، متناسب با تهدیدات اخیر و تحولات اساسی و ارتقای چشمگیر توان پهپادی، موشکی و جنگ الکترونیک ارتش مقتدر، جلوه هايی از پیشرفت های امیدبخش است که در سایه تدابیر و پشتیبانی جهادی آن امير سرافراز و در پرتو تلاش خستگي ناپذير دانشمندان صنعت دفاعي و همدلي و همكاري متخصصان ارتش جمهوري اسلامي و دانشگاه ها و مراكز دانش بنيان  حاصل شده و موجب خشنودي فرماندهي معظم كل قوا و ملت شريف ايران و اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران شده است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با راهبردهای هوشمندانه مبتنی بر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) علاوه بر تقویت توان دفاعي كشور، با  دیپلماسی فعال و تعامل سازنده در عرصه هاي منطقه اي و جهاني ، مسير بالندگي و پيشرفت را طي كرده است. حضور موثر در عرصه صنعت ملي و جبهه  مقابله با کرونا و تأمين نیازهای ضروری مردم عزیز، صفحه درخشان ديگري از كتاب كارآمدي و خدمت رساني وزارت دفاع در سالهاي مسئوليت آن برادر ارجمند است.

خدای بزرگ را به خاطر وجود چنین سربازاني کارآمد، مخلص و پا در ركاب فرمانده عزیزمان، نایب امام زمان ( عج ) حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته) شكر گذاريم و با آرزوی موفقیت در سنگرهای آینده خدمت، صمیمانه از سالها تلاش خستگي ناپذير و مديريت جهادي جنابعالي و آحاد تلاشگران صنعت دفاعي تشكر مي‍كنم .

همچنين از درگاه خداي متعال توفیق همرزم ارجمند و متعهد، امیر سرتیپ آشتیانی را كه با رای اعتماد نمايندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی، مسئولیت خطیر و مهم وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را عهده دار خواهند شد، مسئلت دارم.  

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
نام:
ایمیل:
* نظر: