اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۲۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - 22 August 2021
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش:
امیر سرتیپ فلاح گفت: هدف اصلی مسابقات ارتش های جهان و میزبانی ایران اسلامی، توسعه صلح، دوستی و افزایش تعاملات فرهنگی کشورهای شرکت کننده در این مسابقات است.
هدف اصلی مسابقات ارتش‌های جهان توسعه صلح و دوستی استبه گزارش عصرپرس از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ عباس فلاح، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاحیه مسابقه «اربابان سلاح»، اظهار داشت: به نیابت از فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم حضور پیدا کردم و حضور تیم‌ها و مسولان شرکت کننده در این مسابقات را گرامی می‌دارم.

وی افزود: هدف اصلی این مسابقات و میزبانی ایران توسعه صلح، دوستی و افزایش تعاملات فرهنگی کشورهای شرکت کننده در این مسابقات است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: امیدوارم در این مجموعه که  زیرساخت‌های آن در کمتر از 3 ماه آماده شده است، شاهد مسابقاتی هیجان‌انگیز  در رشته اربابان سلاح باشیم.

امیر سرتیپ فلاح تصریح کرد: از کلیه شرکت‌کنندگان تقاضا دارم در طول مراحل اجرای مسابقات، ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند چون در درجه اول سلامت و در درجه بعدی شور و شوق مسابقات اهمیت دارد.

وی در پایان خطاب به شرکت‌کنندگان در این مسابقات خاطرنشان کرد: امیدوارم در این مدت اوقات خوشی داشته باشید و ما میزبان خوبی برای شما باشیم و در نهایت همه به سلامت به کشورهای خودتان بازگردید.
نام:
ایمیل:
* نظر: