اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۲۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - 20 August 2021
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت نماینده ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار در استان خراسان رضوی را تسلیت گفت.
قالیباف درگذشت نماینده دو دوره خواف را تسلیت گفتبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از خانه ملت؛ «محمدباقر قالیباف» امروز جمعه در پیامی درگذشت «محمود نگهبان سلامی» نماینده مردم خواف و رشتخوار، در دوره های نهم و دهم مجلس را به خانواده و بستگان وی تسلیت گفت و برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت کرد.  

براساس این گزارش،  محمود نگهبان‌سلامی، نماینده شهرستان‌های خواف و رشتخوار در دوره‌های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی، امروز جمعه ۲۹ مرداد در سن ۴۴ سالگی بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ درگذشت.  

مرحوم نگهبان سلامی، متولد ۱۳۵۶ در شهرستان خواف و دارای مدرک دکتری روان شناسی تربیتی بود که سابقه عضویت و نایب رییسی کمیسیون آموزش و تحقیقات ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود داشت.  
قالیباف درگذشت نماینده دو دوره خواف را تسلیت گفت
وی بعد از ۲ دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، علاوه بر استادی در دانشگاه تربیت مدرس تهران، مسوولیت مرکز امور مشاوران وزارت نفت را بر عهده داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: