اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - 16 August 2021
وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعلام‌کرد:
وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم در پیامی توییتری ابراز امیدواری کرد: به‌زودی خدمت را به سطحی برسانیم که به‌جای نگرانی از ناوگان فرسوده و جاده‌های مرگ، مطالبه مردم عزیز از ما راه‌اندازی ناوگان حمل‌ونقل سبز باشد.
جایگزینی ناوگان حمل‌ونقل سبز به جای ناوگان فرسوده در گام دوم خدمتبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از وزارت راه و شهرسازی، «رستم قاسمی» در دومین پیام توئیتری خود پس از پرداختن به موضوع مسکن در نخستین گام، نوشت: نمایندگان مجلس مطالبات مردمی به‌جایی دارند که نشان از کمبودهای بسیار است.

وی ادامه‌داد: در دومین گام امیدوارم به‌زودی خدمت را به سطحی برسانیم که به‌جای نگرانی از ناوگان فرسوده و جاده‌های مرگ، مطالبه مردم عزیز از ما راه‌اندازی ناوگان حمل‌ونقل سبز باشد و یقین داریم که می‌شود و می‌توانیم.

وزیر پشنهادی راه و شهرسازی دولت سیزدهم، نخستین گام در حوزه مسکن را برداشتن تیغ تیز ‎اجاره از گلوی نحیف اقشار آسیب‌پذیر برشمرد.

به گفته قاسمی، وضع موجود سبب شده مسکن که باید جایگاه سکنی و آسایش باشد به بزرگترین دغدغه و گرفتاری مردم تبدیل شود و امروز پس از مشکل کرونا، مهمترین دغدغه دولت سیزدهم ‎معیشت و ‎مسکن مردم است.

نام:
ایمیل:
* نظر: