اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - 08 August 2021
وزارت نیرو در ارزیابی جشنواره شهید رجایی سال 1400 به عنوان وزارتخانه "برگزیده" در تحقق اهداف برنامه اصلاح نظام اداری دور دوم (بر اساس ارزیابی شاخص‌های عمومی سال ۱۳۹۹) این جشنواره معرفی شد.
وزارت نیرو برای چهارمین سال متوالی دستگاه به گزارش سرویس احتماعی عصرپرس از پاون، ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور هرساله بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه و دستورالعمل‌های تدوین شده در دو بعد عمومی و اختصاصی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور انجام و از دستگاه‌های برگزیده توسط رئیس‌جمهور تقدیر می‌شود. 

بر اساس این ارزیابی، وزارت نیرو برای چهارمین سال متوالی و در ارزیابی عملکرد سال 99 دستگاه‌های اجرایی کشور، با رشد ۱۱.۱۴ درصد شاخص‌های عمومی نسبت به سال قبل به عنوان دستگاه "برگزیده" در «تحقق اهداف برنامه ­اصلاح نظام اداري دوره دوم» (بر اساس ارزیابی شاخص‌های عمومی سال ۱۳۹۹) معرفی شده است. 

همچنین در این جشنواره، شرکت‌های «مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور» در مجموع ابعاد شاخص‌های عمومی و اختصاصی و «شركت مادرتخصصي مديريت منابع آب ايران» در تحقق اهداف برنامه ­اصلاح نظام اداري دوره دوم بر اساس ارزیابی شاخص‌های عمومی سال ۹۹، به عنوان "برگزیده" معرفی شدند.

بر همین اساس، رئیس جمهور وقت با ارسال نامه‌‍‌ای به "رضا اردکانیان" از اقدامات و عملکرد وزارت نیرو قدردانی کرد. متن نامه‌ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر اردکانیان

وزیر محترم نیرو

خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به ملت بزرگ ایران توفیقی سترگ در مسیر آموزه‌های بزرگ دینی و انقلابی و تداوم فرهنگ فداکاری و جهادی به شمار می‌رود که شهدای والا مقام به عنوان میراثی ماندگار به یادگار گذاشته‌اند.

در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»؛ لازم می‌دانم از تلاش‌های ارزنده جنابعالی و تمامی مدیران و کارکنان محترم آن دستگاه در راستای اجرای برنامه‌ها و اطلاعاتی کشور و کسب رتبه برتر در «تحقق اهداف برنامه ­اصلاح نظام اداري دوره دوم» جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰ قدردانی نمایم.

توفیق روز افزون شما و همکاران شریف آن دستگاه را در خدمت به کشور عزیزمان از خداوند متعال مسئلت دارم.



نام:
ایمیل:
* نظر: