اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۲۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - 08 August 2021
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در سیزدهمین جلسه ستاد توسعه خاوران، با بزرگترین تولید کننده سرب و روی کشور، تفاهم نامه ای به مبلغ 500 میلیارد تومان مبادله شد.
امضاء تفاهم نامه 500 میلیارد تومانی با بزرگترین تولید کننده کنستانتره سرب و روی کشوربه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا،عباس جرجانی افزود:در این جلسه تفاهم نامه ای به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان با شرکت کیمیای زنجان گستران و در راستای سرمایه گذاری و بهره‌برداری از معادن و صنایع معدنی استان مبادله شد.

جرجانی با بیان اینکه این شرکت از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ سرمایه گذاری زرین می باشد که در شهرستان های قاینات، طبس، بشرویه و نهبندان فعالیت خواهد کردبیان کرد:این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده کنستانتره سرب و روی کشور، در استان های زنجان، قزوین، یزد، مرکزی، کرمان و ... فعالیت می کند.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ایجاد ارزش افزوده و تبدیل کردن خاک به محصولی که ارزش صادراتی دارد، از مهمترین اهداف این هلدینگ اقتصادی است.

جرجانی با علام این مطلب که در راستای این تفاهم نامه، طرح سرمایه گذاری و بهره برداری در معادن و صنایع معدنی در سطح استان عملیاتی می شود افزود:مدت اجرای این طرح 36 ماه است و درقالب این تفاهم نامه با سرمایه گذاری 500 میلیارد تومانی شرکت کیمیای زنجان گستران از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ زرین، زمینه اشتغال 500 نفر به صورت مستقیم و هزار و 200 نفر نیز به شکل غیر مستقیم فراهم می شود.





نام:
ایمیل:
* نظر: