اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - 08 August 2021
در صحن علنی مجلس مطرح شد؛
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز خبرنگار بر لزوم حل مشکلات خبرنگاران تاکید کردند.
تاکید نمایندگان بر حل مشکلات خبرنگارانبه گزارش عصرپرس از خانه ملت، در جلسه علنی امروز (یک شنبه، 17 مردادماه) مجلس و مصادف با روز خبرنگار، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ابتدای سخنانشان روز خبرنگار را تبریک گفتند.

سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان مجلس شورای اسلامی با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و بزرگوار این عرصه، گفت: لازم است در مجلس یازدهم که مجلسی انقلابی است بیشتر از قبل به فکر خبرنگاران عزیز که بعضا در جایگاه های خطرناک حضور پیدا می کنند، بود.  باید توجه داشت که آن ها از بیمه و حقوق کافی برخوردار نیستند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه برخی از خبرنگاران حقوق ثابت نداشته و به صورت خبری کار می کنند و نداشتن حقوق مکفی مشکلاتی برای آن ها ایجاد کرده است.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: امیدواریم مشکل این عزیزان در دولت جدید و مجلس انقلابی حل شود.

یوسف داودی نماینده مردم سراب نیز روز خبرنگار را به همه خبرنگاران زحمتکش و صدیق کشور تبریک گفت.

نظری خانقاه با تبریک روز خبرنگار گفت: تلاش فراوانی از طرف این عزیزان در حوزه اطلاع رسانی صورت می گیرد.

سید سلیمان ذاکر نماینده مردم ارومیه همچنین با بیان اینکه خبرنگاران، رابط بین مسئولان و مردم هستند، گفت: خبرنگاران انعکاس دهنده حرف مردم به مسئولان جمهوری اسلامی ایران هستند و ما قدردان زحمات آنها که در سرما و گرما می کشند، هستیم. امیدواریم مشکل مسکن و بیمه آنها حل و فصل شود.

نصیرایی نیز روز خبرنگار را تبریک گفت.

نوری قزلجه نیز ضمن تبریک روز خبرنگار به همه فعالان حوزه رسانه، گفت: این روز را به گردشگران سریع و شفاف اطلاعات تبریک می گویم.

احد آزادیخواه، جبار کوچکی نژاد و کریمی فیروزجایی نیز روز خبرنگار را تبریک گفتند.

مهرداد ویس کرمی از دیگر نمایندگان مجلس یازدهم روز خبرنگار را به سنگرسازان بی سنگر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی تبریک گفت.

سیدکاظم موسوی با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران امین در اطلاع رسانی و اشاعه اخبار واقعی در کشور هستند. ضمن تبریک به این عزیزان به روان پاک شهدای رسانه که جان خود را در این راستا از دست دادند، درود و سلام فرستاد.
نام:
ایمیل:
* نظر: