اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۲۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - 07 August 2021
رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران:
رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت؛ نمایشگاه عطر سیب دارای ۵۵ غرفه است که برای تهیه لوازم هیئت‌ها به صورت ارزانتر کمک می‌کند.
نمایشگاه عطر سیب در ۵ نقطه تهران برگزار می‌شودبه گزارش عصرپرس، حجت الاسلام میثم امرودی، رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در آیین بازدید از نوزدهمین رویداد فرهنگی عطر سیب و مراسم اهتزاز پرچم عزای ابا عبدالله الحسین(ع) (شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰) گفت: روز اهتزاز پرچم امام‌حسین (ع) در تنها پایتخت شیعه عالم است.

او افزود:  نمایشگاه عطر سیب و فعالیت های گسترده در آن مانند چهارپایه خوانی، تعزیه خوانی و  پرده خوانی با سبک فعلی از سال ۱۳۹۷ تعطیل و امسال مجدداً برگزار می شود.

حجت الاسلام امرودی با اشاره به اینکه این نمایشگاه امروز پنجمین روز خود را سپری می کند، ادامه داد:  قرار است این نمایشگاه کل تهران را پوش دهد. نمایشگاهی که  ۵۵ غرفه دارد  و کمکی است برای تهیه لوازم به صورت ارزانتر و تا چند روز آینده ادامه دارد. 

براساس گزارش شهر، رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران اضافه کرد:  ۱۴ هزار هیئت فعال در تهران و مساجد استان تهران هدف این نمایشگاه هستند و سازمان  اوقاف کمک کرده تا این نمایشگاه با همین شرایط  در پنج نقطه تهران برپا شود. 

او یادآور شد:  بودجه مصوب شورای شهر برای سازمان فرهنگی کفاف بخشی از حقوق این سازمان  را نمی داد و در واقع  این نمایشگاه اولین کاری است که سازمان با بودجه خاص آن، انجام می‌دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر: