اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - 06 August 2021
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از جاده‌های کشور، ترافیک در شبانه ‌روز گذشته نسبت به روز قبل ۵.۴ درصد کاهش یافته است.
کاهش ۵.۴ درصدی تردد در محورهای برون‌شهریبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از  ۲ هزار و ۳۴۸ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، ترددها نسبت به روز قبل ۵.۴ درصد کاهش داشته است.  سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۷درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ انجام شده است.

همچنین، تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور بیانگر آن است که در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

براساس این گزارش و بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی همچنین خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها ممنوع است. این امر می‌تواند یکی از دلایل کاهش ترددها باشد.

همچنین، تردد از شهرهای گروه زرد به سایر شهرهای گروه زرد بلامانع است. تردد خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی بار، کالا و مسافر از این محدودیت‌ها مستثنی هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: