اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۲۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - 25 July 2021
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا مطرح کرد؛
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجاگفت: با وجود داشتن نیرو‌های مسلح مقتدر، از لحاظ توان دفاعی و آمادگی رزمی در بالاترین سطح قرار داریم و نیروهای ما با روحیه‌ای بالا در حال دفاع و حراست از مرز‌های کشور هستند.
امنیت پایدار در مرز‌های شرق و شمال شرق کشور حاکم استبه گزارش عصرپرس از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ امیررضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به امنیت پایدار حاکم بر مرز‌های کشور، از امنیت بالای مرز‌های شرق و شمال شرق کشور خبر داد و گفت: بحمدالله با وجود داشتن نیرو‌های مسلح مقتدر، از لحاظ توان دفاعی و آمادگی رزمی در بالاترین سطح قرار داریم و نیروهای ما با روحیه‌ای بالا در حال دفاع و حراست از مرز‌های کشور هستند. هیچ قدرتی به خود اجازه تعرض به ایران اسلامی را نمی‌دهد و کوچک‌ترین اقدامات دشمنان زیر ذره‌بین یگان‌های مرزی قرار دارد.

وی با تأکید بر آمادگی واگذاری جدیدترین محصولات دفاعی به یگان‌های مرزی، تصریح کرد: خدا را شکر نیرو‌های یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش با تمام توان با چشم تیزبین خود آماده دفاع از این آب و خاک هستند و در برقراری امنیت و آسایش ملت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: