اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۲۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - 25 July 2021
معاون اول رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تلاش‌های خالصانه مرحوم تابش در پیشگاه خداوند متعال مأجور و نزد مردم قدرشناس ایران فراموش ناشدنی خواهد بود.
جهانگیری درگذشت رییس بنیاد مسکن را تسلیت گفتبه گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس جمهوری، در متن پیام تسلیت اسحاق جهانگیری آمده است: درگذشت تاسف بار مدیر خدوم و توانا مرحوم علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موجب تاثر و تالم فراوان شد.

معاون اول رییس جمهوری تصریح کرد: خدمات موثر و ارزشمند مرحوم تابش در مسئولیت‌های مختلف به ویژه در زمینه ساخت و نوسازی مسکن برای اقشار محروم جامعه در مناطق محروم و روستایی کشور ماندگار است.

جهانگیری افزود: بی‌تردید تلاش‌های خالصانه و بی‌دریغ این مدیر خدمتگزار در جریان بازسازی و نوسازی مساکن آسیب دیده از زلزله سال ١٣٩٦ استان کرمانشاه، مناطق سیل‌زده در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان در جریان سیل گسترده سال ١٣٩٨ و همچنین سایر حوادث طبیعی در مناطق مختلف کشور در پیشگاه خداوند متعال مأجور و نزد مردم قدرشناس ایران فراموش ناشدنی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مصیبت فقدان این مدیر متعهد و کاردان را به همکاران، دوستان و بستگان به ویژه خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید غفران و رضوان واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت دارم.

به گزارش عصرپرس، علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روز گذشته به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. وی از سال ١٣٨۴ ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را بر عهده داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: