اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۲۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۰۷ تير ۱۴۰۰ - 28 June 2021
پنج طرح صنعت آب و برق با اعتبار 432 میلیارد تومان فردا سه‌شنبه در سه استان همدان، زنجان و گلستان با حضور وزیر نیرو و در هفته سیزدهم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری می‌رسد.
5 طرح صنعت آب و برق فردا در 3 استان کشور به بهره‌برداری می‌رسدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، رضا اردکانیان وزیر نیرو فردا سه‌شنبه از پنج طرح آماده افتتاح، سه طرح برقی و آبی در استان همدان و در دو استان زنجان و گلستان هر کدام یک طرح آبی را به بهره‌برداری خواهد رساند، همچنین عملیات اجرایی دو پروژه توسعه طرح‌های انتقال برق را با اعتبار 300 میلیارد تومان در استان همدان آغاز خواهد کرد.

همزمان با هفته سیزدهم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، در استان همدان فاز لجن تصفیه‌خانه فاضلاب همدان، تصفیه‌خانه فاضلاب ده پیاز و دو پروژه افزایش و بهینه‌سازی طرح‌های برق دو شهرستان همدان و ملایر در قالب یک طرح با اعتبار 407 میلیارد تومان به‌بهره‌برداری می‌رسد.

تصفیه‌خانه فاضلاب روستای نصیر آباد با تحت پوشش قرار دادن سه هزار و 200 نفر در شهرستان خرمدره استان زنجان نیز با اعتبار 10 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

بر این اساس، آبرسانی به 10 روستای استان گلستان با تحت پوشش قرار دادن 2438 خانوار و جمعیتی معادل هشت هزار و 666 نفر با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان فردا به بهره‌برداری می‌رسد.

نام:
ایمیل:
* نظر: