اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۶ - ۰۲ تير ۱۴۰۰ - 23 June 2021
رییس مرکز فوریتهای پزشکی آذربایجان غربی گفت: واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران اعزامی از تهران به پیرانشهر ۲۱ مصدوم و ۲ فوتی داشت که این ۲ نفر خبرنگاران ایرنا و ایسنا هستند.
جان باختن دو خبرنگار درواژگونی اتوبوس خبرنگاران در محور ارومیه- نقدهبه گزارش عصرپرس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، اتوبوس جمعی از خبرنگاران  کشور که برای  بازدید از تونل کانی سیب عازم منطقه بودند ساعت 18 امروز در محور ارومیه- نقده  واژگون شد

دکتر بهرامی رییس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در این حادثه، 21 نفر مصدوم شده و متاسفانه 2 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

متاسفانه خانمها مهشاد کریمی  خبرنگار ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار چند رسانه ای ایرنادر این حادثه جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی در تشریح جزئیات این حادثه بیان داشت: امروزساعت ۱۸۰۰ یک فقره واژگونی خودرو، در  محور "نقده- ارومیه به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ حسین  زاده با اشاره به اینکه ۲۱ نفر از سرنشینان اتوبوس  مجروح و توسط نیروهای امدادی در محل به بیمارستانهای نقده  وارومیه اعزام شده اند، خاطر نشان کرد: علت تامه وقوع این حادثه عدم کنترل خودرو توسط راننده اتوبوس اعلام شده است.

شش تن از مصدومان این حادثه برای ادامه روند درمان به بیمارستان امام خمینی ارومیه اعزام شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر: