اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۱ تير ۱۴۰۰ - 22 June 2021
نایب رییس مجلس شورای اسلامی از کشورهای غربی خواست پیام مقاومت مردم ایران در انتخابات را دریافت کنند و گفت: پیام انتخابات ۲۸ خرداد نه بزرگ به تلاش‌های شبکه سعودی و صهیونیستی از یک سو و توهمات برخی بی بصیرتان داخلی از سوی دیگر بود.
نیکزاد: غربی‌ها پیام مقاومت مردم ایران در انتخابات را دریافت کنندبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، علی نیکزاد در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی مجلس با تبریک میلاد حضرت امام رضا(ع) گفت: انتخابات از مهمترین نمودهای جمهوریت در نظام مردم سالاری دینی است و پیام این دوره از انتخابات مخابره نه بزرگ به تلاش‌های واهی شبکه‌های سعودی و صهیونیستی از یک سو و توهمات برخی بی‌بصیرتان متوهم داخلی از سوی دیگر بود.

وی با بیان اینکه این دو گروه در جریان انتخابات تلاش کردند که انتخابات را تحریم کنند، گفت: اما مردم عزیز کشور با بصیرت خود علاوه بر وجود مشکلات معیشتی و درگیری به دلیل همه گیری بیماری کرونا و تبلیغات صدها میلیاردی رسانه‌های معاند، با فراخوان رهبری به پای صندوق‌های رای آمدند.

نیکزاد ادامه داد: مردم آمدند تا بگویند گرچه از مسوولان و وضعیت موجود دلخور هستند، اما به انقلاب اسلامی و حل مشکلات امیدوارند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تبریک این پیروزی به رهبر معظم انقلاب و اینکه ایشان همیشه حافظ و پاسدار جمهوریت نظام اسلامی و در کنار مردم هستند، گفت:‌ مجلس در عین پایبندی به تفکیک قوا و عمل به وظایف ذاتی نظارتی خود، همراه و همکار دولت منتخب خواهد بود و از هیچ کوششی برای کاستن از مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد.

نیکزاد با بیان اینکه مردم با وجود مشکلات، مناعت طبع و بزرگواری خود را با حضور در پای صندوق‌ رای نشان دادند، ‌ تصریح کرد: اکنون نوبت دولتمردان در همه قوا است که نوکری خود را نشان دهند. هرکه برای خود شانی بالاتر از نوکری مقابل این ملت بزرگ قائل است، ‌ جایی در مجلس انقلابی، ‌ دولت مردمی و قوه قضائیه مقتدر نخواهد داشت.  

وی با تاکید بر اینکه پس از حضور مردم در پای صندوق‌های رای اکنون نوبت ماست تا برای مشکلات آنها شب و روز بدویم، افزود:  در غیر این صورت در حق شهدا جفا کرده‌ایم. زیرا حضور مردم در انتخابات تبلور بازگشت قدرت به مردم بود و برای منتخب مردم آرزوی توفیق داریم و امیدواریم دولت سیزدهم بتواند تا پایان مردمی، ولایی و انقلابی بماند.

نیکزاد با اشاره سخنان «سید ابراهیم رییسی» ‌ در نشست روز گذشته با خبرنگاران گفت:‌ سخنان صریح و انقلابی رییس جمهور منتخب در احقاق حقوق ملت ایران جای قدردانی دارد. آنچه گفته شد منطبق با قانون اقدام راهبری برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران است و دولت آمریکا باید بفهمد قرار نیست تحت هیچ شرایطی بدون تامین منافع ملی ما قبل از لغو تمام تحریم‌ها در صحت اقوالشان از طریق راستی آزمایی،  تعهدی امضاء شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه طرف‌های غربی پیام انقلاب اسلامی و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر تحریم‌ها دریافت کنند،  گفت:‌ امیدواریم طرف‌های غربی از هر فرصتی که نظام اسلامی برای آنها فراهم کرده است، استفاده نمایند. زیرا هر آنچه می‌توانستید تحریم کردیم تا ملت را به زانو درآوردید.  

نیکزاد خاطرنشان کرد: اما امروز می‌بینیم که ملت ایران همچنان ایستاده‌اند و به سوی قله‌ها در حرکت‌اند و دشمنان این ملت یا در باتلاق‌های خودساخته زمین گیر شدند یا همچون نتانیاهو و ترامپ  به زباله دان تاریخ سپرده شدند.





برچسب ها
نایب رئیس مجلس
نام:
ایمیل:
* نظر: