اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۲۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۰ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - 17 June 2021
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی حامیان آیت الله رئیسی:
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی حامیان آیت الله رئیسی در پیامی به مردم ایران، گفت: انتخابات را ما خودمان باید رقم بزنیم اگر شرکت در انتخابات مهم نبود یقینا" این همه شبکه های خارجی ،شبکه های معاند و دشمنان ما تاکید بر رای دادن نمی کرد پس این بیانگر این است که رای دادن ما چقدر مهم است و چه جایگاه دارد.
باید آینده کشور را با حضور پرشور در انتخابات رقم بزنیمبه گزارش خبرنگار سرویس سیاسی عصرپرس،حجت السلام و المسلمین علم الهدی در جمع نخبگان و کارآفرینان با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ ، گفت: استفاده از نخبگان در ساختن ایرانی آباد اولویت برنامه های آیت الله رییسی است.

وی افزود: در صورت انتخاب، آینده ی دولت رئیسی با توجه به مشکلاتی که در زیر ساخت های کشور وجود دارد بعد از دو سال می توانیم تغییر را احساس کنیم. 

 رئیس ستاد مرکزی هماهنگی حامیان آیت الله رئیسی گفت:غیر از احساس وظیفه حضور هر شخصی در این جایگاه شاید منطقی نباشد و لاکن نکته این است که ماهی را هر وقت از آب بگیریم تازه هست و ما وظیفه داریم برای موفقیت وطن مان تلاش کنیم .

استفاده از نخبگان در ساختن ایرانی آباد اولویت برنامه های آیت الله رئیسی است 

علم الهدی در ادامه افزود: نمی توانیم بگوئیم  دولت رئیسی سریعا "  همه ی مشکلات را حل می کند اماحرف مهم آقای رئیسی  اشتغال و کار آفرینی و استفاده از نخبگان در ساختن ایرانی آباد  است .

قرارگیری دوباره ایران در ریل رشد و توسعه، تنها با استفاده از ظرفیت نخبگان و اجماع سازی بین آنهاست

در ادامه محمد جواد حبیبی مسئول کمیته نخبگان ستاد مرکزی استان تهران در جمع نخبگان و کارآفرینان با تشریح برنامه های اتخاذ شده افزود: با تمام قوا و تمام ظرفیت باید به میدان اقدام و عمل بیاییم تا ان شاالله بتوانیم بر  مشکلات فائق آییم و از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب برسیم. 

وی گفت: از آنجا که ایران در مسیر رشد و توسعه قرار دارد؛ در این مسیر نخبگان نقش آفرینان اصلی میدان هستند.

حبیبی ادامه داد: اما مدتهاست که  با برخورد قهرآمیز برخی مسئولین دولتی و همچنین فقدان افق روشن از آینده پیش روی آنها، مجبور به مهاجرت از کشور خود شده اند.

وی گفت: راهکار برای برون رفت از وضعیت موجود و قرارگیری دوباره ایران در ریل رشد و توسعه، استفاده کردن از ظرفیت نخبگان و اجماع سازی بین آنهاست.

باید آینده کشور را با حضور پرشور در انتخابات رقم بزنیم

مسئول کمیته نخبگان ستاد مرکزی استان تهران افزود: عملکرد آیت الله رئیسی این امر را ثابت میکند که ایشان به نخبگان به چشم فرصت نگاه میکنند نه تهدید!

‎وی گفت: پس از آغاز تبلیغات سراسری انتخابات ریاست جمهوری با تمام ظرفیت با بکارگیری از توان حداکثری نخبگان کار خود را به همراه تعدادی از نخبگان فعال از سراسر کشور شروع کردیم .
‎ابتدا با عنایت به بیش از یک دهه فعالیت های مرتبط در این عرصه نسبت به جمع آوری و تجمیع بانک اطلاعات نخبگان با محوریت کارگروه های کاملا مستقل با عناوین علمی پژوهشی ، فرهنگ و رسانه، ورزشی و قرآنی اجرا نمودیم. 

حبیبی تصریح کرد: هدف و سیاست اصلی این کمیته حضور حداکثری نخبگان پای صندوق های رای جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری تبیین گردید سپس جهت معرفی این افراد و ایجاد شبکه ارتباطی میان آنها و شناسایی هم،  اطلاعات این عزیزان را به صورت پوستر جمع آوری کردیم  ‎و عزیزانی که تمایل داشتند به صورت کلیپ تصویری حمایت خود را از ایت الله رئیسی اعلام نمودند  و بعد از جمع آوری بانک اطلاعاتی این عزیزان ،با توجه به نوع تخصص کارگروه های مختلف فعالیت خود را شروع کردند. 

وی ادامه داد: انشالله با اجماع بین نخبگان از ظرفیت های این عزیزان بعد از انتخابات استفاده خواهیم کرد و از پیشنهادات این عزیزان جهت پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی حمایت خواهیم کرد.














خبرنگار: پروین مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: